johan.lindgren
Medlem
Jag är bra sugen på att köpa en hoj dryga 30 mil hemifrån, Hojjen är ombyggd och massa delar som avgassystem, sadel andra delar ska ju med. Har ingen egen bil och inte massa villigt folk som vill haka på. Har funderat i många svängar hur detta skulle gå till, men funderade slutligen på om man kan åka ner buss/tåg, hyra en bil, (provköra och ev. köpa hojjen), placera "orginaldelarna" i bilen. Låsa hojjen och köra bilen med delarna till ett fraktföretag(?) som kan frakta hem alltihop, lämna tillbaka bilen och ta bussen till hojjen och hojja hem...
Hur detta än låter så verkar det vara det lättaste jag kunde komma på - men det är ju förstås förutsatt att det är så enkelt att frakta grejjerna. Jag har inga lådor eller sådant att placera i utan skulle komma ner med nakna delar... går det över huvudtaget? Och vilket fraktföretag skulle det vara?
Hur detta än låter så verkar det vara det lättaste jag kunde komma på - men det är ju förstås förutsatt att det är så enkelt att frakta grejjerna. Jag har inga lådor eller sådant att placera i utan skulle komma ner med nakna delar... går det över huvudtaget? Och vilket fraktföretag skulle det vara?