Travid Pastrana Best of

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Bara ännu en blöjbäbis ur TITTA-PÅ-MÄJ TITTA-PÅ-MÄJ-generationen såvitt jag kan se. Säkert piercad och tatuerad från topp till tå också.
Ingetdera ger några poäng här.

Om ni fanboys får killen att framgångsrikt genomföra en Novemberkåsa kan saken möjligen tas upp till omprövning...

Men herre gud. Hur inskränkt är man när novemberkåsan är mandomsprovet nr:1?
Grabbarna var och körde Romaniacs för böfvulen. Det absolut, med råge hårdaste eduroloppet ever. Dessutom har han kört Baja-1000, mm. Han har varken piercing eller tattueringar. En grymt duktig kille. Kan bönderna med trimmade Rex runt om i det lilla skandinaviska landet Sverige inte ge honom det?

-Freddy-

Guest
Men herre gud. Hur inskränkt är man när novemberkåsan är mandomsprovet nr:1?
Grabbarna var och körde Romaniacs för böfvulen. Det absolut, med råge hårdaste eduroloppet ever. Dessutom har han kört Baja-1000, mm. Han har varken piercing eller tattueringar. En grymt duktig kille. Kan bönderna med trimmade Rex runt om i det lilla skandinaviska landet Sverige inte ge honom det?

Körde Romaniacs? vad jag kan se på resultatlistorna innan dom blev diskade dag 2, av dag 5.. så låg dom sist, med råge.. men jag kan ha fel.

Romaniacs med råge hårdaste ever? finns ju flera extremendurotävlingar bla Last man standing, The though one eller varför inte Hells gate?

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Körde Romaniacs? vad jag kan se på resultatlistorna innan dom blev diskade dag 2, av dag 5.. så låg dom sist, med råge.. men jag kan ha fel.

Romaniacs med råge hårdaste ever? finns ju flera extremendurotävlingar bla Last man standing, The though one eller varför inte Hells gate?

Låter som lite hederlig gammal svensk avundsjuka.... :D

Svanstedt

Viljan finns..
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -00
Det är ju bara att inse att om Travis skulle satsa på Enduro så skulle han toppa resultatlistorna förr eller senare, han är helt enkelt sjukt bra på att köra hoj..

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S

De har kört flera gånger. I en av Nitro Circus-filmerna, 3:an tror jag var de där för andra gången. Travis kom i mål, Andy Bell kom bort sig men gled senare in 5 timmar efter Vinnaren.

Det finns många längre lopp men varje jäkla hinder i Romaniacs är i princip omöjliga. Lik förbaskat kör folk igenom det.

Travis är en unikum på att hantera hojen och han har tävlat i MX så att anta att han inte skulle ha en chans mot ett gäng tunnhåriga östgötar som nöter endurospår är ju löjligt. Karln kör hoj 24/7 medan svenskar som tränar inför kåsan kör hojen med släp och nöter i nått sandtag på helgerna för att de måste jobba i veckorna och byta ruttna vindskivor på kvällarna.

Last edited:

creare

Guest
http://www.youtube.com/watch?v=DQWhT...os=j5Ub2LTQfWg

TP är nog inte med i detta klippet.. men det låter ju snarlikt när du nämner feta hopp på kullar och filmar från helikopter.

Sköna klipp men inte det jag sökte. Helt sjukt att jag kommer ihåg videon så väl men inte dess namn eller något man kan söka på. Måste sluta röka mina ciggaretter.. I videon åker dem inte bana, mer åt freestyle-hållet. Lite random hopp överallt på gröna kullar. Dålig beskrivning men det är vad som är i filmen så, hehe. Tack för försöken, börjar ge upp själv nu:död

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024