Mr. Fraghappy
Ny medlem
MatteKholm skrev:Sportfånar!
*duckar*
Hahahahaha äntligen en vettig människa som inte gillar sport
MatteKholm skrev:Sportfånar!
*duckar*
Gpx skrev:Hur skulle man kunna leva utan Hoj och hockey?
watson skrev:
"Det kommer fram en jeppe och han säger hej! Då går det upp för meeeeejjjjjjj......"
/FW
Freud_954 skrev:Ho Ho Ho Ho Ho Hokeyfrilla... *hehe*
Okej... Hmmm...
[SIZE=1]En björn och en tiger i drömarnas land??? [/SIZE] -bit på den? svensktopps hitten! *ler*
Freud_954 skrev:Sportfånar??? -Det är en livs stil... (Hoj & Hockey)
Ho Ho Ho Ho Ho Ho Hokeyfrilla...
-vilken grupp???
Freud_954 skrev:Vilka är med ner på måndag om... när dom (vi) vinner!
Sundsvall -38mil...
MatteKholm skrev:Inte alla tydligen...
på dig
Gpx skrev:Att det finns folk som inte gillar sport hockey i detta ämnet är inget nytt. Men snälla kan ni inte skapa en tråd "anti sport" eller "vi som stickar vantar när Tre kronor spelar?" eller nåt liknande? Dom flesta tycker nog detta är kul nu när det äntligen går bra för Sverige igen- så snälla förstör inte denna tråden.
Även knuttar gillar hockey
MatteKholm skrev:So sorry, lite onykter bara
Hockey e ok, bara jag slipper se, å helst läsa om på SPORTHOJ.COM
watson skrev:Vad jag kan avgöra av rubrikerna så finns fyra stycken trådar om hockey på forumet just nu. Ingen om svensk trallpunk!! Denna tråd gick över från något helt värdelöst till något ganska skojjigt! Låt trådarna utvecklas naturligt och sluta gnäll! Finns det inget hockeyforum att tjöta på?? Jag är faktiskt så evinnerligt trött på hockey just nu att jag bara
Jag står oxå för min åsikt!
/Fröken
Hammet skrev:närmare 48mil
watson skrev:Vad jag kan avgöra av rubrikerna så finns fyra stycken trådar om hockey på forumet just nu. Ingen om svensk trallpunk!! Denna tråd gick över från något helt värdelöst till något ganska skojjigt! Låt trådarna utvecklas naturligt och sluta gnäll! Finns det inget hockeyforum att tjöta på?? Jag är faktiskt så evinnerligt trött på hockey just nu att jag bara
Jag står oxå för min åsikt!
/Fröken
Gpx skrev:Försök förstå att Hockey Vm är nåt stort här i Sverige nu när både Foppa och Sudden är med och lirar dessutom har dom gått till final vilket var ett tagsen.
Skapa en tråd om svensk trallpunk inte fan kommer jag gå in där o gnälla på det.
Finns säkert nåt hockey forum men eftersom det tjatas om allt annat så varför inte hockey?
Bra att du står för vad du tycker
watson skrev:Foppa och Sudden är säkert jättetrevliga killar om man lär känna dem...
Du... Jag brukar ju inte gilla när andra gör saker åt mej... Gör helst själv, men du var ju jättegullig när du startade en tråd till mej, för jag vet ju inte huuuur man göööör!
/FW
Freud_954 skrev:In till Aftonbladets omröstning...
Hade Foppa susp...?
Telle Gud i Kassen...
Tycker det är dåligt med uppslutning!!!
Kom igen nu rå... -var inte bitter!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |