Nr:18
Snabbare än Don Queer
tid. e det mellan 17-20 på kvällen?
Japp.
tid. e det mellan 17-20 på kvällen?
Ska du köra som du gjorde på Knudan, eller håller du dig i depån så att Kim o Micke slipper skämmas?
Vet inte riktigt vad du menar. Även när jag kör mitt allra sämsta och har en riktigt usel dag så åker jag fortare än tjock-Humlan som enligt rykte inte bara ska vara teamchef för er utan faktiskt köra även i år. Dessutom vann vi racet du pratar om. 'nough said...
Hur fan kom jag in i er fight?
Att du skulle vara snabare än jag vettefan om jag håller med om. Minns att vi plockade dej av banan för att inte loosa det racet
kompisen bor ett stenkast från falkenbergbanan jag bor på orust så det e en bit men han ville ha med mig på bankörning den 2 maj på falkenberg visst tänkte jag första gången på bana skit kul....
Nu e supermotard som jag har förbjudet.
Varför?
det e en ktm 640 sm ingen värsting motard varför skulle det va andra regler för den??????????
snälla nån som kan svara
men nu handlar det om förstagången åkare och det finns väll en långsamgrupp och vadå e vi långsammare på rakorna så kör om då fattar inte.
va skall man hålla på rakan för att inte störa din helt sjukt grymma höghastighets körning?
men nu handlar det om förstagången åkare och det finns väll en långsamgrupp och vadå e vi långsammare på rakorna så kör om då fattar inte.
va skall man hålla på rakan för att inte störa din helt sjukt grymma höghastighets körning?
Läs igen, det är ingen långsamgrupp. Öppen depå betyder att man kommer dit, betalar och kör hoj i 3 timmar utan avbrott för gruppbyte. FMK har bestämt att motarder inte är tillåtna. Jag har inte tänkt försöka ändra deras regler.
ja jag vet att det inte e långsamgrupp på öppen depå men jag skrev här för att det gällde falkenberg som jag skrev tidiogare så gäller detta 2maj och då e det långsamgrupp
Den 2 maj är det fredagsträning inför erf, samt gatgrupp. Menar du att jag ska ta ansvar för vad FMK arrangerar på sina träningar? Körningen som diskuteras i denna tråden arrangeras av Fiver AB, inte FMK. Starta isåfall en tråd om FMK's körningar, eller hellre, ring och fråga varför!
nej jag menar inte att du skall ta ansvar tänkte bara att fråga när det va några som redan diskuterade falkenberg men fel av mig har ringt men inget svar tänkte bara att detta e ett forum som man kan få hjälp av men fel av mig det e ju bara griniga svar har jag märkt.
sorry skall inte hnda igen kungen
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |