GSXR1100R skrev:2494342Svara rätt på dessa frågor
1. Vilka 3 kändisar figurerar på bilden?
2. Vem är snabbast av dessa herrar?
3. Vad innebär PPPPP?
Rispeckt boom tjackala, du vinner en fotvandring till NepalArawak skrev:24943611. Pålle, Brink, Oscar
2. Oscar
3. Perfect Preparation Prevents Poor Performance
Fuskade bara liiiiiite...
GSXR1100R skrev:2494373Rispeckt boom tjackala, du vinner en fotvandring till Nepal
GSXR1100R skrev:2494373Rispeckt boom tjackala, du vinner en fotvandring till Nepal
Och ändå hade han 400 cc handikapp på effektbanan AnderstorpBrInK skrev:2497207men vänta nu lite! jag och oscar har bara tävlat mot varandra 1 gång och då gick det så här!http://www.roadracing.se/Sections/All/results2003/anderstorp-rookie1av2.gif
Bingo skrev:2497278
Vad var det för tävling btw? 600 och 1000 i samma lopp![]()
P@trik skrev:2497583Ska det verkligen behövas tre tomtar till att klura ut hur en videokamera fungerar...och lyckades dom ?
BrInK skrev:2497983ska du sälja bajken? det va juh den som jag SPÖA oscar med![]()
Det är skåningar som diskuterar, men det här är det nästan så att t.o.m jag vill se..oscar skrev:2498186Vi måste göra upp!!![]()
BrInK skrev:2497983ska du sälja bajken? det va juh den som jag SPÖA oscar med![]()
Detta kan juh bli en utmaning lik Vgurra på A-torp ------ muhahahahahahoscar skrev:2498186Vi måste göra upp!!![]()
Mr K skrev:2498898Detta kan juh bli en utmaning lik Vgurra på A-torp ------ muhahahahahah
BrInK skrev:2499178pax för Vmax:en!!!!
eller föresten får han ingen rematch så kan han ALDRIG slå mej....![]()
alltså jag e ledsen men jag har lagt hjälmen på hyllan, ni vet man börjar komma till åren o så juh....![]()
moto-gg skrev:2499423Den där hyllan måste vara rätt så polerad vid det här laget så många gånger som din hjälm har lagts och sedan åter tagits ner![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |