mjo det är det, som sagt jäkligt synd att man inte har råd med båda (+bil)CeltaniC skrev:2523506Cross är ett kul valsyn bara att ekonomin inte klarar av en hoj på gatan med
Have Fun!![]()
tackar
mjo det är det, som sagt jäkligt synd att man inte har råd med båda (+bil)CeltaniC skrev:2523506Cross är ett kul valsyn bara att ekonomin inte klarar av en hoj på gatan med
Have Fun!![]()
-Rosen- skrev:2526216mjo det är det, som sagt jäkligt synd att man inte har råd med båda (+bil)
tackar![]()
måste ha något att ha crossen påCeltaniC skrev:2526870Who needs a car!?![]()
Tryptamine skrev:2528381Hallå alla glada!! Tänkte bara berätta att jag äntligen fått mitt A på kortet!! Tråkig tid på året kanske men det går ju o köra fotrfarande...
Nope det var det "tyvärr inte"Tryptamine skrev:2531170CeltaniC det va möjligtvis inte dig jag såg igårkväll vid bilprovningen? Jag kom ifrån rondellen o du kom ifrån centrum så att säga..
Det är inget TGR nu nä, intresset sjönk rätt mkt efter sommaren var slut. Men jag är den stora orsaken, körde slut på "bensin & tillbehörs besparingarna" och då är det inte mkt mer man kan göra. Kan tidigast köra vid lönedags denna månadenTwinLoveRace skrev:2536722Här e ju heldött. Kör ni inte tgr längre?
Inga Onsdags Gazz för min del på ett tagmajoon skrev:2529756idag e det onsdagsgazz! tänk på det![]()
CeltaniC skrev:2539272Nope det var det "tyvärr inte"
Det är inget TGR nu nä, intresset sjönk rätt mkt efter sommaren var slut. Men jag är den stora orsaken, körde slut på "bensin & tillbehörs besparingarna" och då är det inte mkt mer man kan göra. Kan tidigast köra vid lönedags denna månaden![]()
Ska bli nga turer till helt klartdå kommer det poppa fram här
Inga Onsdags Gazz för min del på ett tag
men ha kul!![]()
blueblade skrev:2540252![]()
Hallå!!!!!
Man började undra vart du tagit vägenSkönt att se att du e kvar här
![]()
helt rätt, bara sett en massa posörkörande gubbar som tokvarvar sina FJR1300 mellan trafikstoppen...Eddi skrev:2540927Tjenare
var i trelleborg i fredags tor jag det var.. såg inte en jävel som var ute och körde.. själv drog man på bakhjulet i 180 hela jävla streckan nere vid järnvägen (70 vägen där)
hehe
du menar trelle racewayEddi skrev:2540927Tjenare
var i trelleborg i fredags tor jag det var.. såg inte en jävel som var ute och körde.. själv drog man på bakhjulet i 180 hela jävla streckan nere vid järnvägen (70 vägen där)
hehe
-Rosen- skrev:2544868du menar trelle raceway(alltid nån bil som tror att man är en moppe efter rondellen och ska styla lite
)
Cel!!! Töm din brevlåda, du har maxat utrymmet!!CeltaniC skrev:2547546bara till att visa dom the "real deal"
![]()
mjo men oftast så lägger de sig i vänsterfilen och fiser i 70CeltaniC skrev:2547546bara till att visa dom the "real deal"
![]()
o du weelar förbi dom.. eller du har gett upp det-Rosen- skrev:2547750mjo men oftast så lägger de sig i vänsterfilen och fiser i 70![]()
Maverick_ou812 skrev:2547593Cel!!! Töm din brevlåda, du har maxat utrymmet!!![]()
fick tillbaka hojen för 5dagar sen, annonsen ska antagligen ut imorgon så jag tar det säkra före det osäkrachukabowa skrev:2548592o du weelar förbi dom.. eller du har gett upp det![]()
Tryptamine skrev:2528381Hallå alla glada!! Tänkte bara berätta att jag äntligen fått mitt A på kortet!! Tråkig tid på året kanske men det går ju o köra fotrfarande...
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |