mjo det är det, som sagt jäkligt synd att man inte har råd med båda (+bil)CeltaniC skrev:2523506Cross är ett kul val syn bara att ekonomin inte klarar av en hoj på gatan med
Have Fun!
tackar
mjo det är det, som sagt jäkligt synd att man inte har råd med båda (+bil)CeltaniC skrev:2523506Cross är ett kul val syn bara att ekonomin inte klarar av en hoj på gatan med
Have Fun!
-Rosen- skrev:2526216mjo det är det, som sagt jäkligt synd att man inte har råd med båda (+bil)
tackar
måste ha något att ha crossen påCeltaniC skrev:2526870Who needs a car!?
Tryptamine skrev:2528381Hallå alla glada!! Tänkte bara berätta att jag äntligen fått mitt A på kortet!! Tråkig tid på året kanske men det går ju o köra fotrfarande...
CeltaniC skrev:2528625U did it! congratz!
Nope det var det "tyvärr inte"Tryptamine skrev:2531170CeltaniC det va möjligtvis inte dig jag såg igårkväll vid bilprovningen? Jag kom ifrån rondellen o du kom ifrån centrum så att säga..
Det är inget TGR nu nä, intresset sjönk rätt mkt efter sommaren var slut. Men jag är den stora orsaken, körde slut på "bensin & tillbehörs besparingarna" och då är det inte mkt mer man kan göra. Kan tidigast köra vid lönedags denna månadenTwinLoveRace skrev:2536722Här e ju heldött. Kör ni inte tgr längre?
Inga Onsdags Gazz för min del på ett tagmajoon skrev:2529756idag e det onsdagsgazz! tänk på det
CeltaniC skrev:2539272Nope det var det "tyvärr inte"
Det är inget TGR nu nä, intresset sjönk rätt mkt efter sommaren var slut. Men jag är den stora orsaken, körde slut på "bensin & tillbehörs besparingarna" och då är det inte mkt mer man kan göra. Kan tidigast köra vid lönedags denna månaden
Ska bli nga turer till helt klart då kommer det poppa fram här
Inga Onsdags Gazz för min del på ett tag
men ha kul!
blueblade skrev:2540252
Hallå!!!!!
Man började undra vart du tagit vägen Skönt att se att du e kvar här
helt rätt, bara sett en massa posörkörande gubbar som tokvarvar sina FJR1300 mellan trafikstoppen...Eddi skrev:2540927Tjenare
var i trelleborg i fredags tor jag det var.. såg inte en jävel som var ute och körde.. själv drog man på bakhjulet i 180 hela jävla streckan nere vid järnvägen (70 vägen där)
hehe
du menar trelle raceway (alltid nån bil som tror att man är en moppe efter rondellen och ska styla lite )Eddi skrev:2540927Tjenare
var i trelleborg i fredags tor jag det var.. såg inte en jävel som var ute och körde.. själv drog man på bakhjulet i 180 hela jävla streckan nere vid järnvägen (70 vägen där)
hehe
bara till att visa dom the "real deal"-Rosen- skrev:2544868du menar trelle raceway (alltid nån bil som tror att man är en moppe efter rondellen och ska styla lite )
Cel!!! Töm din brevlåda, du har maxat utrymmet!!CeltaniC skrev:2547546bara till att visa dom the "real deal"
mjo men oftast så lägger de sig i vänsterfilen och fiser i 70CeltaniC skrev:2547546bara till att visa dom the "real deal"
o du weelar förbi dom.. eller du har gett upp det-Rosen- skrev:2547750mjo men oftast så lägger de sig i vänsterfilen och fiser i 70
Maverick_ou812 skrev:2547593Cel!!! Töm din brevlåda, du har maxat utrymmet!!
fick tillbaka hojen för 5dagar sen, annonsen ska antagligen ut imorgon så jag tar det säkra före det osäkrachukabowa skrev:2548592o du weelar förbi dom.. eller du har gett upp det
Tryptamine skrev:2528381Hallå alla glada!! Tänkte bara berätta att jag äntligen fått mitt A på kortet!! Tråkig tid på året kanske men det går ju o köra fotrfarande...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|