Trelleborg GAZZ tråden

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Med 2st TGR denna sommaren så har du all rätt ;)[/QUOTE]

Fast det har inte varit sommar :mad: Hoppas på bättre nästa år (kan ju knappast bli sämre väder osv)
 

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Ort
Söder
Hoj
660, KTM SMC
Möte tommarpsvägen innan vilse turen!!

Samling i Trelleborg innan mck vilse turen


kanske kan vi denna gången vara ute i god tid !! CEL !!!!!!! :7peta

samling statoil Tommarpsvägen !!!!!

Statoil

kl 08.20... ?? så kör vi när alla på listan kommit i lugn å ro

1. Amras
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Samling i Trelleborg innan mck vilse turen


kanske kan vi denna gången vara ute i god tid !! CEL !!!!!!! :7peta

samling statoil Tommarpsvägen !!!!!

Statoil

kl 08.20... ?? så kör vi när alla på listan kommit i lugn å ro

1. Amras

1. Amras
2. Rosen


det roliga är att cel har överlägset närmst men han är ofta lite småsen :D:D
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Jag kör vid 08:00 tiden är det tänkt.


jag kommer att köra vilserekord imorrn! kör inte med mig om ni inte vill köra ytterliggare 10 mil minst! :D
 

Zahn

Busar mest!
Gick med
4 Aug 2007
Ort
Trelleborg
Hoj
07, Kawasaki, ER6n
Ojdå... vad länge sedan det var som jag var här inne...:rodnar

Har jobbat och slavat som bara F*N hela månden faktsikt och det fortsätter så en vecka till tyvärr. Har åkt några smårundor själv. Men nu har vädret vänt och det ser mörkt ut för mycket mer köra. Men det blir kanske några fina dagar i oktober med om vi har tur!

Amras: Nu har jag ÄNTLIGEN fått mitt eget ryggskydd så du kan få tillbaka ditt igen! Tackar för lånet! Det tog lite tid...sorry...

Men min nya hjälm har jag inte fått än trots att den beställdes samtidigt. Typ 4 veckor sedan. Att det ska ta sån tid?? Lite för lång tid i min smak även om man vill gynna de lokala småföretagarna..Jag får väl den lagom tills hojen ska in på vinterförvaring ;)
 

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Ort
Söder
Hoj
660, KTM SMC
Ojdå... vad länge sedan det var som jag var här inne...:rodnar

Har jobbat och slavat som bara F*N hela månden faktsikt och det fortsätter så en vecka till tyvärr. Har åkt några smårundor själv. Men nu har vädret vänt och det ser mörkt ut för mycket mer köra. Men det blir kanske några fina dagar i oktober med om vi har tur!

Amras: Nu har jag ÄNTLIGEN fått mitt eget ryggskydd så du kan få tillbaka ditt igen! Tackar för lånet! Det tog lite tid...sorry...

Men min nya hjälm har jag inte fått än trots att den beställdes samtidigt. Typ 4 veckor sedan. Att det ska ta sån tid?? Lite för lång tid i min smak även om man vill gynna de lokala småföretagarna..Jag får väl den lagom tills hojen ska in på vinterförvaring ;)


Ahh, synd att ni missade vilse rundan... var mycket kul faktiskt. Som du sa, det blir nog inte mer gazzande denna sidan året... så jag har faktiskt stallat in för denna sässongen... nu är det enbart putsning som gäller i vinter =)
Ryggskyddet kan va ta när det passar,absolut ingen brådska

m.v.h

Avställd

Mike
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
om någon annan är ledig imorgon och det är fint väder så är jag inte svår på att dra en fin runda :)
 

Zahn

Busar mest!
Gick med
4 Aug 2007
Ort
Trelleborg
Hoj
07, Kawasaki, ER6n
Måste ha åkt på årets kallaste runda i söndags. Satt som en piggelinglass och skakade och då hade vi bara hunnit till skanör. Önskade mig nästan en autumatare ;) när fingrarna inte längre vill krama kopplingshantaget. Beslöt snabbt att åka hem igen.

På väg tillbaka blev det lite mindre roligt då jag höll på att kollidera med en bil. Saktade ner för att komma över en skarp asfaltskant och hade precis börjat trycka på gasen igen (vilket ger snabbt resultat på hojen såklart) när det höll på att smälla. För samtidigt som jag tog mig över guppet beslöt sig något korkat fruntimmer för att köra om mig och försöka trycka sig in framför. Eller i sida rättare sagt, för jag hade börjat gasa och rörde mig lite fortare än hennes gamla bil. En panikbromsning räddade läget och hindrade mig för att köra rakt in i sidan/baken på bilen. Jädra tant - cykla om du inte kan köra bil..:finger

Fick i alla fall invigt min nya Shoei på årets (antagligen) sista runda!:tummenupp
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Årets kallaste runda var utan tvekan när jag skulle hem från en kompis som bor på österlen i lördags. Dit var det kallt men det gick fingrarna var lite stela ;)

Satt och snackade och skulle hem ca kl 2 på natten kommer ut och hojen är vit av frost :näsblod :näsblod

Körde jag snabbare än 70 så var kylan för jävlig och fy tusan vad jag räknade ner minuterna innan jag var hemma.

:D och för att inte snacka om hur stel jag var när jag skulle av hojen.
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Måste ha åkt på årets kallaste runda i söndags. Satt som en piggelinglass och skakade och då hade vi bara hunnit till skanör. Önskade mig nästan en autumatare ;) när fingrarna inte längre vill krama kopplingshantaget. Beslöt snabbt att åka hem igen.

På väg tillbaka blev det lite mindre roligt då jag höll på att kollidera med en bil. Saktade ner för att komma över en skarp asfaltskant och hade precis börjat trycka på gasen igen (vilket ger snabbt resultat på hojen såklart) när det höll på att smälla. För samtidigt som jag tog mig över guppet beslöt sig något korkat fruntimmer för att köra om mig och försöka trycka sig in framför. Eller i sida rättare sagt, för jag hade börjat gasa och rörde mig lite fortare än hennes gamla bil. En panikbromsning räddade läget och hindrade mig för att köra rakt in i sidan/baken på bilen. Jädra tant - cykla om du inte kan köra bil..:finger

Fick i alla fall invigt min nya Shoei på årets (antagligen) sista runda!:tummenupp

Du får ta och köra bakom mig så fångar jag vinden :)
Upplever att folk ibland flyttar på sig när man kommer med bamsen :D
Värmen i handtagen kan jag tyvärr dock inte dela med mig,skulle va lite komplicerat.
Klart att det blir fler rundor sålänge det är torrt o fint väder.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top