bullysmile
Killing time? time kills you!
En stark trend som går nu är invandrarfientligheten. Säg vad ni vill men man märker av den rätt tydligt.
En stark trend som går nu är invandrarfientligheten. Säg vad ni vill men man märker av den rätt tydligt.
Kan bero pa en annan trend som blitt poppis pa sistone, sprangmedel garna kombinerat med busy shoppingstrak.
Eller dom senaste 15 arens utsugning av skattemedel till folk som totalt saknar rattigheterna till dom. Valj sjalv.
Fan är det verkligen så? Jag hade hoppats på att SD´s intåg i politiken blev som en ventil som fick smygrassesossesvenssons att släppa den knutna näven i fickan och basunera ut sin missnöjdhet varpå disskussion om ärendet inledes och pusselbitar falla på plats. Vi kanske är i en övergångsperiod.
Ledsen för spammet.
Inte är det rättvist för de som sköter sig? Snart blir man självmordsbombare efter allt man får stå ut med. Eller börja gömma mig i buskarna och skjuta lite Svenssons. Vet inte vilken metod jag ska välja då man är lite av båda världarna.
Att man ser mer och mer cyklar som vinglar runt i snömodden på vintrarna? Nu räknar jag inte MTB motionärerna utan de som använder cykeln som ren transport på vintern.
Inte är det rättvist för de som sköter sig? Snart blir man självmordsbombare efter allt man får stå ut med. Eller börja gömma mig i buskarna och skjuta lite Svenssons. Vet inte vilken metod jag ska välja då man är lite av båda världarna.
Jag känner av det trotts att jag är väldigt svensk av mig. Varken muslim, klär mig annorlunda eller pratar med getto svenska.
Närodlade råvaror och färdigkomponerade Matkassar borde man ju kunna räkna som trender.
Pratade faktiskt om det här när jag var hem och åt middag med familjen senast.
Vilka är trenderna när man kommer till mat?
Vi kom inte direkt fram till något.
Ja och peder! Ser folk med jeans, kavaj och löjlig hjälm fara runt på mopeder med 10" hjul i saltmodden hela tiden bland bland långtradarboogin och så är det JAG som är crazy när man tjör retta i jeans uunder ljumma sommarkvällar.
Senaste trenden hos killar jag kan komma på är väl den där rockabilly-"light"-frisyren som är kort som fan på sidorna relativt högt upp och sedan blir en ganska luftig bakåtslique på jässan. Hör ihop med tidigare nämnda glasögon.
Sushi är så överetablerat att varje håla med självaktning har något ställe som serverar halvtaskiga laxbitar på ris. Därför ruskigt ute....
Jag skulle vilja uppleva detta ögonblick.
Glasögonbågar utan glas har jag sett flera stycken med. Tror man att man blir tagen på allvar om man ser ut så? Särskilt när man kliar sig i ögat genom bågen...
På fullaste allvar, har du sett det? Nog för att det är tråkigt om alla ser likadana ut och det är ju "kul" att folk har sin egen stil, men någon jävla måtta får det vara. En lavett är vad som krävs.
På fullaste allvar, har du sett det? Nog för att det är tråkigt om alla ser likadana ut och det är ju "kul" att folk har sin egen stil, men någon jävla måtta får det vara. En lavett är vad som krävs.
Edit/ Jag har sett folk i såna här "UGGS" eller vad de heter. Första gången så kollade jag efter en dold kamera men såg ingen så då började jag kolla efter män i vita rockar men det fanns inga sådana heller. Sen såg jag att det satt en "SVEA"-mössa på huvudet och då förstod jag vart problemet låg :socialbidragstagaresomrökerochåkertillullared
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|