Ägge
Tutlurad
Rätt kul med dessa trådar, räcker att se vad folk tipsar för hojar för att veta vad dom själva kör...
Rätt kul med dessa trådar, räcker att se vad folk tipsar för hojar för att veta vad dom själva kör...
Skulle inte du rekommendera streetfightern till denna killen?
Lite så är det, men å andra sidan uppskattas det långt mycket mer än de personer som prompt ska gissa sig fram. De personer som äger en hoj de rekommenderar har ju (förhoppningsvis) belägg för det och kan motivera det
Suzuki SV 1000 N har inte nämnts i tråden.
Har ingen egen erfarenhet av hojen, så någon annan får gärna berätta hur den är att köra.
Suzuki SV 1000 N har inte nämnts i tråden.
Har ingen egen erfarenhet av hojen, så någon annan får gärna berätta hur den är att köra.
Du råkar inte känna någon som kallas Achtung?Fazer 1000 innan insprutet.Hade en 01:a bra drag och gick bra att skjutsa på.Tyckte FZ1 som den heter nu blev slöare när den fick sprut.Kanske var en inbillning men den känslan fick både jag och polaren när vi provade den.
Vem där? hahahhaDu råkar inte känna någon som kallas Achtung?
Nu blir jag väl utskrattad men jag såg en Varadero intill en Firestorm för några år sedan och slogs av hur lika de såg ut.
Firestorm skäms ju inte för sig så hur är Varadero tro?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|