trevligt fik i stan (date!!)

mr sleepy

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
rosa plastmissil
jaha så ska man på date imorrn. det ska fikas. men vilket fik är bäst/mysigast. få höra lite förslag nu.

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Jag hänger inte riktigt med i den här fikakulturen som pågår för fullt, eftersom jag bara dricker svart kaffe, men på svartbäcksgatan finns det ju en del fik, Café Linne, Café Linne Hörnan eller vad det heter sen finns det ett rätt så nytt café (jag tror det är nytt i allafall) som heter Capuccino lite längre ner mot skolgatan. Hugos finns där på gatan också, funkar inte det ena så funkar säkert det andra...

eller tredje...

GrönaGrodan

PuckoProduktion©
Gick med
31 Aug 2004
Hoj
Maraton -50
Storken har mysghets faktor 10 en mörkkväll om man e två personer :) Storken ligger där minuten apparaterna är på stora torget..i hörnan där går man in..(ligger en te butik å en skomakare där..)
man går 1trappa upp...där finns det masa olika rum man kan sitta i, är typ olika stolar å bord över allt å soffor.. är typ 50-talsstil på allt...(Rök avdelningen är läängs bort i det stooora rummet...) kaffe kostar 17kr iallfall sen har de drööösvis med olika fikabröd :tummenupp

Ett hets tips är att köpa en gröndroda å ge tjejen en sexualundervisning: tryck ner fingret i munnen på groden å låt konstigt(Yeeee Bitch!)..eller de kanske inte funkar på en dejt, bara med polarna kanske..Men lovar att brudarna runtomkring garvar iallfall.... :banana

Last edited:

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Fler än jag som e på jakt efter bra/mysiga fikaställen i stan nu. :D
Tror jag ska testa "Storken" nästa gång.

// Lena

mr sleepy

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
rosa plastmissil
hmmm, jag kan tyvär inte hålla med om storken. jag tycker inte att det är så bra. för mycket folk som flänger runt. tror linné funkar bättre. hmm får se. forstätt gärna komma med flera förslag. kanske finns nåt fik jag inte varit på som är jättemysigt.

är ni snälla så kan jag avlägga rapport imorrn kväll.

GrönaGrodan

PuckoProduktion©
Gick med
31 Aug 2004
Hoj
Maraton -50
mr sleepy skrev:
hmmm, jag kan tyvär inte hålla med om storken. jag tycker inte att det är så bra. för mycket folk som flänger runt. tror linné funkar bättre. hmm får se. forstätt gärna komma med flera förslag. kanske finns nåt fik jag inte varit på som är jättemysigt.

är ni snälla så kan jag avlägga rapport imorrn kväll.

Beror kanske på vart man sitter...
Linné e ju bra annars...

mr sleepy

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
rosa plastmissil
det blev linné hörnan. gick helt ok. jag har precis träffat den här bruden så just nu försöker jag skynda långsamt. ska träffas igen nästa vecka :banana

GrönaGrodan

PuckoProduktion©
Gick med
31 Aug 2004
Hoj
Maraton -50
mr sleepy skrev:
det blev linné hörnan. gick helt ok. jag har precis träffat den här bruden så just nu försöker jag skynda långsamt. ska träffas igen nästa vecka :banana

RockOn! GoSlow yeee right...! (lär ju inte vara din idé att köra långsamt) :D

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...