Solid snake
Guest
Vad heter du där? Kan ta in dig i nya stammen.Nu startar jag så döda mig inte nu!
Edot: du är inbjuden.
Vad heter du där? Kan ta in dig i nya stammen.Nu startar jag så döda mig inte nu!
Är också med nu
LundgrenCR500
Okej.Du har en inbjudan!
Tips från en annan rookie är att börja med att bygga ut sågverk, lergrop och järngruva. I den ordningen och mycket
Min by håller på att tas över av någon tjomme, var borta en dag och då hade han sabbat alla byggnader och höll på med sina adelsmänVar är ni? Boshak behöver stöd!
Varför spelar ni på Värld 3?
Jag blir gärna också medlem i stammen, heter elmlund. Har precis börjat på Värld 3 Så inga höga poäng =)
Jag kommer antagligen snart bli attackerad av nån med flera byar, så jag laddar upp mitt försvar.Var är ni? Boshak behöver stöd!
Jag kommer antagligen snart bli attackerad av nån med flera byar, så jag laddar upp mitt försvar.
Jag har skapat! Svantestorm heter jag är i fullgång med att bygga sen igår. synd bara att jag inte fattat hur man bygger gubbar än...
Nej du får sluta suga och komma in i matchen
Tror till och med att jag ligger före dig
Har fått fram ett 20tal gubbar i alla fall. Hahah! Here I come
!!! Vart är din by!? när jag har EN gubbe så ska jag anfalla dig!11 tanken som räknas. nä du danny in på msn å lär mig.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|