Tribaltatueringar

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Har sett att det börjat bli vanligare med tatueringar på de där ställena som folk undvek att tatuera förr, typ händer och särskilt halsen tycker jag rent exploderat i sommar. Två gånger i sommar har jag sett en kille med en blaffig tribal över halva ansiktet lite grand ala "Krigarens själ". Det lusta är att killen såg i övrigt inte direkt kriminell ut men ändå tänker man(jag) ju att det knappast finns "vanliga arbeten" till sådana personer.

Har känslan av att de som vill vissa sig hårda genom tatueringar tvingats till mer radikala lösningar när till och med svärmorsdrömmarna har en massa tatueringar.

chrismalm

Ny medlem
Gick med
5 May 2003
Hoj
giiiiixxxxxxeeerr K2
Har sett att det börjat bli vanligare med tatueringar på de där ställena som folk undvek att tatuera förr, typ händer och särskilt halsen tycker jag rent exploderat i sommar. Två gånger i sommar har jag sett en kille med en blaffig tribal över halva ansiktet lite grand ala "Krigarens själ". Det lusta är att killen såg i övrigt inte direkt kriminell ut men ändå tänker man(jag) ju att det knappast finns "vanliga arbeten" till sådana personer.
Har känslan av att de som vill vissa sig hårda genom tatueringar tvingats till mer radikala lösningar när till och med svärmorsdrömmarna har en massa tatueringar.

Snubben kanske jobbar på häktet?

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
En hel del. De riktiga "hårdingarna" har upp på hals/nacke/ansikte. ACAB i nacken är ganska vanligt.

Fasiken va skönt och höra. Då kan jag fortfarande dra parallellen att det bara är kåkfarare och annat löst pack som har tatueringar. :)
Leva kvar i bubblan så att säga, vidga vyn att det är svart eller vitt.

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Så fort jag sålt Sierran blir det till att tatuera in knästrumpor och ett pannband. Blir det pengar över ska jag ha en mört som ylar mot månen på armen också.

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Fasiken va skönt och höra. Då kan jag fortfarande dra parallellen att det bara är kåkfarare och annat löst pack som har tatueringar. :)
Leva kvar i bubblan så att säga, vidga vyn att det är svart eller vitt.

Sjömän och kriminella.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Lyckas inte lägga upp bild från mobilen på sista mästerverket så håll till godo med avataren :tungan

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Han hade aldrig fått jobb på ett häkte.

Om de hade varit en älva, hade han fått jobb då? ;) De är rysligt populära har jag hört.
Tror en sån skulle passat i ljumsken på HenRRik också :tungan

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!