trim system husaberg!! snälla någon!?

Qwintus_

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2010
Ort
Strömsund
Hoj
Husaberg Fs650-03a
Ingen som har ett eller vet ngn som har ett akrapovic eller annat helsystem till salu!?
jag letar överallt efter ett men finns inget att hitta verkar de som:( i värsta fall får jag väl ta ett slip-on om de är någon som har ett?,
det ska i alla fall passa på en Husaberg fs650 03a!
finns de något som passar från tex en ktm lr annat märke?

tacksam för svar! MVH Nick:)
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Systemet är Husaspecifikt....

Fanns iaf tidigare gott om FP och liknande superbullriga system som inte längre kunde användas inom racing och därför reades ut....
 

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Det är väl sånna som jag som ligger på det du söker. Man vill ju ogärna sälja det man en gång har köpt. Har ett FP titan helsystem som inte längre används, säljer inte men byter gärna mot något roligt. Behöver 16.5" framfälg. Annars maila dave Clarke, han har liggandes hur mycket bråte som helst. Har sett det med egna ögon. www.daveclarkeracing.com .
 

KLOTIS

Medlem
Gick med
19 Nov 2010
Ort
stockholm
Hoj
katana,husaberg 650,R-turbo
Race me,ser att du har samlat på dig lite husor.har själv bara åkt 650 (enduro) Letar nu ny cykel är stor motinär som inte är så brydd i varvtider längre,däremot effekt och vridtorsk har du något tips? Enligt ett husaorakel i fagersta som har skruvat en del åt mej så tyckte han 550:an var piggast.

obs! förlåt om jag bara hoppade in i tråden
 
Last edited:

Qwintus_

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2010
Ort
Strömsund
Hoj
Husaberg Fs650-03a
Systemet är Husaspecifikt....

Fanns iaf tidigare gott om FP och liknande superbullriga system som inte längre kunde användas inom racing och därför reades ut....

ja men om dom är bullriga gör inget jag ska inte tävla med det, jag är bara ute efter ljudet, och ger det dessutom lite effekt så är de bara ett plus:)
 

Qwintus_

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2010
Ort
Strömsund
Hoj
Husaberg Fs650-03a
de är föressten ingen av er som har en svart tank till min husa? lr vart jag kan köpa en, eller går de att måla om min?:)
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Måla en tank funkar sällan bra.

Expanderar alltid på grund av trycket så spricker färgen.
 

Patrik.E

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2010
Ort
Kristianstad
Hoj
Husaberg 650 motard -03
Det verkar va svårt åh hitta ett beg system till våra husor:) kanske rensa original dämparen såålänge i brist på annat? Det borde ju låta HÖgre iaf haha :)
 

Lethenstrm

Oldshool Racingmotard
Gick med
18 Jan 2009
Ort
Köping
Hoj
Honda XR630R -90, KTM 530EXC -08
de är föressten ingen av er som har en svart tank till min husa? lr vart jag kan köpa en, eller går de att måla om min?:)

Måla en tank funkar sällan bra.

Expanderar alltid på grund av trycket så spricker färgen.


Ett trick är att "måla" hela tanken i epoxy innan man lackar den... Det är gjort på min XR 600...

Bara ett tips... Får ni de inte att funka så skyll inte på mig för då har ni gjort fel :tungan
 

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
slå te på de första ni ser... stoppade i 190 huvud, 42 lågfart, OBDTR-nål i min när ja slängde på akra... stiftet e lite ljust men hon har gått klockrent i ca 75h...
 

JAS666

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2009
Ort
Ronneby
Hoj
Husaberg FE 570
Först lipas det över att det aldrig finns några system till salu sen när det finns så är det helt tyst!!
Vetti fan om man inte skulle putsa upp det o lägga det på hyllan istället utifall man får Husa återfall.........
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12

pyro

989512
Gick med
28 Jan 2006
Ort
Uddevalla
Hoj
Crf450HM -03 Crf250 -10
Först lipas det över att det aldrig finns några system till salu sen när det finns så är det helt tyst!!
Vetti fan om man inte skulle putsa upp det o lägga det på hyllan istället utifall man får Husa återfall.........

Kanske priset som e fel? :tungan
 
Nyheter
Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Top