Trim till Honda xr125

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
rallen skrev:
2619668 men om de e en fyr takt (som ja har förstått) så måste de väll va en fyr-takts förgasare:va ja jobbar på swedish motor shopp i fristad dom har en j*vla massa grejer till fyr-takt,kolla på deras hem sida:tummenupp sök på swedish bla bla bla på alta vista så finner du den nog

och glöm inte 4takts bensinen...hahah

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
rallen skrev:
2619668 men om de e en fyr takt (som ja har förstått) så måste de väll va en fyr-takts förgasare:va ja jobbar på swedish motor shopp i fristad dom har en j*vla massa grejer till fyr-takt,kolla på deras hem sida:tummenupp sök på swedish bla bla bla på alta vista så finner du den nog
Då vet jag vart jag aldrig ska lämna in nått..

rallen

gubb rääser!!!!!
Gick med
31 Jul 2006
Hoj
Kommer
mm va snälla ni är... nä kan inte såå mycket om fyr taktarna för jag håller mig till moped sidan:ätapiller 2-takt är ju roligare:öga

axello

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2006
Hoj
Honda XR125L
rallen skrev:
2619874 mm va snälla ni är... nä kan inte såå mycket om fyr taktarna för jag håller mig till moped sidan:ätapiller 2-takt är ju roligare:öga

Då har du inget att göra på sporthoj.com?

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Sluta klanka ned på andra. Mår ni bättre av att fälla taskiga kommentarer? Det första var väl okej men ni behöver ju inte gå vidare med det. Stämmningen börjar bli låg i den här delen igen :(

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Lundgren skrev:
2628222 Sluta klanka ned på andra. Mår ni bättre av att fälla taskiga kommentarer? Det första var väl okej men ni behöver ju inte gå vidare med det. Stämmningen börjar bli låg i den här delen igen :(

Det är nog bara för att det är vinter.... Sen undrar jag om ni skulle klanka ner på folk om ni inte satt vi datorn... Man måste ju börja nånstans? och om man kör moppe så räknas man som en idiot som inte kan skruva?

rallen

gubb rääser!!!!!
Gick med
31 Jul 2006
Hoj
Kommer
125_next skrev:
2628355 Det är nog bara för att det är vinter.... Sen undrar jag om ni skulle klanka ner på folk om ni inte satt vi datorn... Man måste ju börja nånstans? och om man kör moppe så räknas man som en idiot som inte kan skruva?

vem har sagt att ja kör moppe??? visst ja förstår menmen, skruva de kan ja

byskebon

norrlänning
Gick med
15 Aug 2006
Hoj
2010 Triumph Street Triple
125_next skrev:
2628355 Det är nog bara för att det är vinter.... Sen undrar jag om ni skulle klanka ner på folk om ni inte satt vi datorn... Man måste ju börja nånstans? och om man kör moppe så räknas man som en idiot som inte kan skruva?

sant finns nog en del på moppe som kan betydligt mer om motorer osv än många här... alla(men nästan) moppepojkar är ju inte MF:D

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
Gondala skrev:
2387557 funkar med vilken crossförgasare som helst. tex nåt liknande som sitter på cr80 etc. du behöver antagligen bara modda/köpa ny gaswire och bestycka om.
turbo går säkert att fixa, någon kan väl specialbygga för si sådär 20000kr:tuttar
hade just en cr80 fögge liggandes men den slaravade jag bort sedan... :huvet men kan leta rätt på den om jag rätt pris!

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
rallen skrev:
2628118 nä vadå man måste ju lära sig nån gång,bara för att ja har ett jobb behöver inte du va taskig.
Måste beundra den som anställer en lärling som behöver lära sig, det är inte så vanligt tyvär..

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024