Trim till rs125

Oscar S

Fartblind
Gick med
15 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R 2014
Tjenare! Jag förstår om ni får denna fråga hela tiden och tycker att dumhuvet som jag e borde söka efter en liknande tråd men jag undrar bara om det är någon som vet en riktigt bra sida med trim till rs125 med cylindrar m.m.
Ps. när jag söker så kommer det bara upp "Sidan kan inte visas" någon som kanske har haft samma problem som kan hjälpa?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Nu kommer solid snart och säger "du är dum i huvet, sök" eller liknande, men bry dig inte om det, han är sån.

Det vanligaste trimmet är att man köper ett effektsystem. Mitt tips är att du försöker hitta ett begagnat, tex så skriver endel i sina annonser att effektsystem förljer med, ring upp o fråga om dom är intresserade o sälja separat, o ge ett bud, så går det nog vägen.

Solid snake

Guest
NSR_Martin skrev:
Nu kommer solid snart och säger "du är dum i huvet, sök" eller liknande, men bry dig inte om det, han är sån.

Det vanligaste trimmet är att man köper ett effektsystem. Mitt tips är att du försöker hitta ett begagnat, tex så skriver endel i sina annonser att effektsystem förljer med, ring upp o fråga om dom är intresserade o sälja separat, o ge ett bud, så går det nog vägen.

Du är också dum i huvudet. :hihi :tungan

Trådstartare: SÖK!

Förresten Martin jag har inte sagt att folk e dumma i skallen direkt. :7peta

Oscar S

Fartblind
Gick med
15 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R 2014
Solid snake skrev:
Du är också dum i huvudet. :hihi :tungan

Trådstartare: SÖK!

Förresten Martin jag har inte sagt att folk e dumma i skallen direkt. :7peta
Amen du! sa jag inte att det INTE funkar att söka? så fort jag försöker så kommer det bara upp det där erroret "Sidan kan inte visas" och jag måste backa igen, läste du inte eller fattade du inte?

Solid snake

Guest
Snubbben skrev:
Amen du! sa jag inte att det INTE funkar att söka? så fort jag försöker så kommer det bara upp det där erroret "Sidan kan inte visas" och jag måste backa igen, läste du inte eller fattade du inte?

Jag läste inte det, med andra ord kan jag ju inte fatta då, eller?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...