Anton_Ljunghusen skrev:Sitter i solljuset på laptop och ser inte så bra, men jag tycker blandningen ser bra ut men du bör kolla över om den inte får för mkt olja
Maiden skrev:Hur kollar jag det?
Ska stiftet verkligen se rostat ut?
Funkar det med, men det är inte lika effektivt.RS "Alex" skrev:fan va fjoligt jag hälde i en del bensin bara och tände på, så sotar man ut avgassystemet mycket fortare
Maiden skrev:Hmmm...jag har satt på det nu men jag har då inte märkt någon stor skillnad.
När jag ligger och pressar som kommer jag bara upp i 110 km/h på 5:an och den orkar inte ens varva speciellt mycket . På sexan orkar den inte alls.
Vad tror ni problemet är? För lite bränsletillförsel?
Det var likadant innan jag bytte.
Lite tuffare ljud och snyggare utseende fick jag iaf
EDIT: Den orkar inte på femman heller!!!
Jag får upp den i 110km/h på fyran.
brollan skrev:Vafan, Ge fan i att pula med RD:n den börjar bli antik snart. Har en själv som jag inte tänker röra mer än behövlig service.
Inte för att va taskig men de går faktiskt att köra fort i kurvor också.. då menar jag att RDn inte håller måtten.. vi kan ju ta en runda nån gång ska vi se.. kan hålla din fart på rakorna om du vill så kurverna får avgöra.brollan skrev:Vafan, Ge fan i att pula med RD:n den börjar bli antik snart. Har en själv som jag inte tänker röra mer än behövlig service.
Min gjorde 127km/h utan problem. Lite drygt 130 nerför, helt original.
Som det stod i BIKE "vart tog de gamla trotjänarna vägen".
De finns fortfarande. De kommer att bli klassiker som stilbildare för nyare hojar (i 125 klassen)
EDIT: Det är bara fetton som kör "storhoj", rätt jockey styr en liten hoj till framgång. Våga åka 125:a och var stolt som fan. Man spöar lätt gubbhojar när det börjar svänga, spelar ingen roll hur mycket vrid de har.
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |