trimm till minimoto

orvar

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Ort
Åland
Hoj
..
Hej , jag har just införskaffat mej en liten 14e , men den är enligt mej lite mesig, så jag började fundera om det finns någon SVENSK hemsida där dom säljer trimm till 14e . Jag har kollat igenom tidigare trådar och de flesta länkar går till utlänska sidor . tacksam för svar! :Bugar
 

xtreme

Småhojsmissbrukare
Gick med
9 Oct 2003
Ort
Öland
Hoj
Såld
orvar skrev:
Hej , jag har just införskaffat mej en liten 14e , men den är enligt mej lite mesig, så jag började fundera om det finns någon SVENSK hemsida där dom säljer trimm till 14e . Jag har kollat igenom tidigare trådar och de flesta länkar går till utlänska sidor . tacksam för svar! :Bugar

Alltså jag tror att det är kört... jag har letat som fan och det enda jag hittar är daves och scooterparts4less. Och även om man skulle få för sig att beställa där ifrån så
fattar mav ju inte vad som passar. Och sen blir det dyrt men frakt osv...
 

aso

its not what you got its how you use it
Gick med
7 Jul 2004
Ort
Västerås
Hoj
nej men två trasiga bilar
Kommer snart, vänta några veckor så kommer :tomten
 

NHL'n persson

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2007
Ort
surahammar
Hoj
125 orion
Hej , jag har just införskaffat mej en liten 14e , men den är enligt mej lite mesig, så jag började fundera om det finns någon SVENSK hemsida där dom säljer trimm till 14e . Jag har kollat igenom tidigare trådar och de flesta länkar går till utlänska sidor . tacksam för svar! :Bugar

du kan gå in på superbilligt.se och köpa trimm,den är svensk och kan skicka saker över hela landet.
 
Last edited:

Freddehoj

tvåtaktstroll
Gick med
1 Jun 2006
Ort
UpplandsVäsby
Hoj
14E+GoPed+minicrossquad+110cc pocketbike
du kan gå in på superbilligt.se och köpa trimm,den är svensk och kan skicka saker över hela landet.

NHL´n Persson
Är du medveten att du svarar på en över två år gammal tråd??
Inte konstigt att det inte fanns några svenska nätbutiker i större omfattning...
Smart.....
 

Sebee

ride it like u stole it;)
Gick med
27 Jan 2007
Ort
mjölby
Hoj
ktm 450 sm o så min älskade mini ;)
hey, tbx igen! =) har inte heller sålt mitt monster:D

har ändrat mej o vill trimma nu igen, velig som man är..

men har du kollat in superbilligt? dom har faktiskt lite trim till vettig peng..

enda svenska sidan för kineser eller? i övrigt är de väldigt dåligt me sån här tycker ja..

hoppas ngn mer butik startar snart!

mvh sebastian
 

Maaaackan__

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2007
Ort
Oskarshamn
Hoj
Minimoto 14E
hey, tbx igen! =) har inte heller sålt mitt monster:D

har ändrat mej o vill trimma nu igen, velig som man är..

men har du kollat in superbilligt? dom har faktiskt lite trim till vettig peng..

enda svenska sidan för kineser eller? i övrigt är de väldigt dåligt me sån här tycker ja..

hoppas ngn mer butik startar snart!

mvh sebastian

Själv tycker jag att superbilligt.se är jätte bra, snabba leveranser och svarar snabbt på frågor, Själv har ja en 14E nästan som 14X samma delar iaf. Har köpt ett trim kit med cylinder, 8drev fram (68bak), topplock å kolv + lite annat smått å gott ;) , lite dåligt ax då.. men ja köpte en ny förfasare spjäll förgasaren.. och nu ökar den för varje gång jag kör bara kört ca 3-5 ggr me nya förgasaren, tippar att den gör 75-80 nu :D , största problemet är att kedjan går av, kan bero på lite skevt bakdrev :( , men när den väl funkar så drar ja dom flesta som har moppe, om dom inte trimmat såklart :p
 

Sebee

ride it like u stole it;)
Gick med
27 Jan 2007
Ort
mjölby
Hoj
ktm 450 sm o så min älskade mini ;)
aadå.. håller me.. snabba leveranser o bra personal!

bra sortiment, även om de saknas en del saker som man gärna skulle vilja ha:p

ja har inte frågat, men dom kanskne kan ta in andra saker i lager oxå?

mvh sebastian
 

Maaaackan__

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2007
Ort
Oskarshamn
Hoj
Minimoto 14E
aadå.. håller me.. snabba leveranser o bra personal!

bra sortiment, även om de saknas en del saker som man gärna skulle vilja ha:p

ja har inte frågat, men dom kanskne kan ta in andra saker i lager oxå?

mvh sebastian

Dt kan dom nog, skulle tex ha skruvar till bakdrev när ja beställde å då behövde ja bara sätta in 10kr extra så skicka dom med det..

Det är jue bara å fråga dom ;P

MVH: Marcus
 

Sebee

ride it like u stole it;)
Gick med
27 Jan 2007
Ort
mjölby
Hoj
ktm 450 sm o så min älskade mini ;)
aaa men då går de säkert! =) gött... ja skulle då köpa andra svenska skruvar/bultar istället för kina-alu. som blir gängsallad bara man kollar på dom XD har bytt alla mina.. e trött på de där nu:p

men de e ju schysst att dom kan göra så;) ska fråga nästa ggn ja betäller:tummenupp

Dt kan dom nog, skulle tex ha skruvar till bakdrev när ja beställde å då behövde ja bara sätta in 10kr extra så skicka dom med det..

Det är jue bara å fråga dom ;P

MVH: Marcus



aaa men då går de säkert! =) gött... ja skulle då köpa andra svenska skruvar/bultar istället för kina-alu. som blir gängsallad bara man kollar på dom XD har bytt alla mina.. e trött på de där nu:p

men de e ju schysst att dom kan göra så;) ska fråga nästa ggn ja betäller:tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top