trimma minichopper???

earpot

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2005
Hoj
kawasaki ninja
hej har köpt en cb3 49,5cc minichopper å undrar hur man kan trimma den på enklaste sätt?och så behöver jag nya drev för den e klen som faan va ska jag köpa för drev?finns det nånstans i gbg där man kan lämna in hojen å fixa såna saker?

earpot skrev:
undrar hur man kan trimma den på enklaste sätt?

Trimma vad? Chassi, fjädring, motor? Om du bantar 10 kg får du en prestandaökning på hojen som i motsvarande grad skulle kosta 5,000 kronor att modda motorn. Vill du göra det enkelt för dig utan att skruva isär motorn, installera ett lustgas-kit. Vad vill du uppnå med trimningen, dvs vad ska du använda den till?

trimma

jag vill bara att den ska gå snabbare nu gör den typ 40 å kommer knappt upp för branta backar.kan man inte bara dra pluggen tex å lite andra vanliga moppetrimmningar?? fast jag behöver nån som gör det åt mig om du vet nån??

HAHAHAHA forlot att ja skrattar.
Men vad menar du med bra pluggen?
Menar du att alla moppar har 1 plugg, oso drar man ut den so gor den som ett skott?
Isofall ar det vell bara att du drar Pluggen po den do....
Men det ar nog ytterst liten chans att dom skulle strypa ner en 4-takt chopper med t ex en plugg i forgasaren.

d e ingen 4 taktare d e en vanlig jävla scootermotor å den har alla vanliga moppepluggar så dså

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back