Jag har köpt trimmet ganska nyligen så jag har inte hunnit testa eftersom hojen är nedplockad för ramlackering mm. Jag återkommer när jag har testat.AdrenalineRush skrev:hallå Estremo
vad gör din hojj då??![]()

Jag har köpt trimmet ganska nyligen så jag har inte hunnit testa eftersom hojen är nedplockad för ramlackering mm. Jag återkommer när jag har testat.AdrenalineRush skrev:hallå Estremo
vad gör din hojj då??![]()
Kawadanne skrev:...och på alla andra förgasare...![]()
CayLe skrev:Det är för lågfartsmunstycket!!!
Det enda sättet att ändra bränsle blandningen på högre varv
är att antingen höja/sänka trottelnålen eller byta huvudmustycket!
Då är nånting fel...KawaF3771 skrev:ehh trottelnålen ställer ju in tomgången![]()
KawaF3771 skrev:ehh trottelnålen ställer ju in tomgången![]()
CayLe skrev:På min NSR finns bara en Tomgångsskruv. på mopeden (dt50mx) fanns det en lågfartsskruv. Så det så!
EBS skrev:Finns lågfartsskruv på NSR:en också... sitter strax framför tomgångsskruven..![]()
CayLe skrev:Ja juste! det fanns det ja, men den påverkar endå inte blandningen på högre varv!
Nisse Järnet skrev:Btw, ingen som vill köpa en RD/DT motor med 180cc + topp och Gianelli avgas? Nyren. med spretans lager osv...inte ens startad efter ren.
Spiken skrev:Och Gnesta...
![]()
Olle skrev:min roliga smiley trodde jag skulle övertala alla (tom dig) att jag va ironisk![]()
Egentligen är den till LC modellen, men den kanske passar iaf?steff skrev:som passar på dtr:en alltså? vad ska du ha för den?
Nisse Järnet skrev:Egentligen är den till LC modellen, men den kanske passar iaf?
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |