Denna tråden skall vara fri från spam & OT !!
Tänkte köra en favorit i repris! Fast denna gången sitter jag inte bak.
Finns måånga fina vägval & sevärdigheter, tur & retur. Exempelvis naturreservaret där nere.
..En heldag eller mer på hojarna helt enkelt!
Givetvis gör vi en del stopp på vägen o checkar läget på diverse ting som är värda att se på.
Vilekn väg? tja.. gislaved, anderstorp, växsjö.. bla bla bla.. Givetvis tar vi en annan väg hem! Alla är med o bestämmer vägval!
...Käka på kiviks musteri kan va kul kanske, va vet jag.
Tanken med turen är att njuta & se landskapet. Inte att ta sig från gbg-kivik o sen tillbaka så fort som möjligt.
Såhär såg det ut förra året när vi väl nått vårt mål.
http://vifta.ath.cx/gallery/Kivik2004?page=1
Finns det något intresse i att samla ihop ett gäng o dra turen så fort vädret tillåter(i april,maj) så slänger jag upp karta med förslag på goa vägar man kan ha som utgångspunkt.
Blir vi ett gäng så skall jag försöka få andra i landet att ansluta också(mha sporthoj).
5/5 Göteborg - Helsingborg - Kivik
6/5 Kivik - ?
7/5 ?
8/5 ? - Göteborg
Listan just nu 4/4:
1. Muggen
2. Skrutten
3. Stonycape
4. weeeiii
5. Fogerty
6.
7.
8. chrilla
9. Miss_Orchidee
10. Non-Stop
11. Mark Brum Brum
12. Farfar
13. JoJoman
14. Angel1000
Att köra i grupp
-----
2005-04-04
Ok, såhär ser det ut just nu, kort och gott. Det är inte en dag på hojarna som gäller längre, utan 3. Vart vi skall övernatta m.m. vet vi inte ännu, det löser sig.
Men iaf.. 5 Maj sticker vi från vårat älskvärda Göteborg, ner mot Helsingborg och möter upp med folk från R.O.H som sedan visar oss härliga vägar vidare mot kivik... Frågan är vart vi tar vägen efter vi nått våran destination. Jag har ingen aning, men vi kommer nog på nått allesammans
Tänkte köra en favorit i repris! Fast denna gången sitter jag inte bak.
Finns måånga fina vägval & sevärdigheter, tur & retur. Exempelvis naturreservaret där nere.
..En heldag eller mer på hojarna helt enkelt!
Givetvis gör vi en del stopp på vägen o checkar läget på diverse ting som är värda att se på.
Vilekn väg? tja.. gislaved, anderstorp, växsjö.. bla bla bla.. Givetvis tar vi en annan väg hem! Alla är med o bestämmer vägval!
...Käka på kiviks musteri kan va kul kanske, va vet jag.
Tanken med turen är att njuta & se landskapet. Inte att ta sig från gbg-kivik o sen tillbaka så fort som möjligt.
Såhär såg det ut förra året när vi väl nått vårt mål.
http://vifta.ath.cx/gallery/Kivik2004?page=1
Finns det något intresse i att samla ihop ett gäng o dra turen så fort vädret tillåter(i april,maj) så slänger jag upp karta med förslag på goa vägar man kan ha som utgångspunkt.
Blir vi ett gäng så skall jag försöka få andra i landet att ansluta också(mha sporthoj).
5/5 Göteborg - Helsingborg - Kivik
6/5 Kivik - ?
7/5 ?
8/5 ? - Göteborg
Listan just nu 4/4:
1. Muggen
2. Skrutten
3. Stonycape
4. weeeiii
5. Fogerty
6.
7.
8. chrilla
9. Miss_Orchidee
10. Non-Stop
11. Mark Brum Brum
12. Farfar
13. JoJoman
14. Angel1000
Att köra i grupp
-----
2005-04-04
Ok, såhär ser det ut just nu, kort och gott. Det är inte en dag på hojarna som gäller längre, utan 3. Vart vi skall övernatta m.m. vet vi inte ännu, det löser sig.
Men iaf.. 5 Maj sticker vi från vårat älskvärda Göteborg, ner mot Helsingborg och möter upp med folk från R.O.H som sedan visar oss härliga vägar vidare mot kivik... Frågan är vart vi tar vägen efter vi nått våran destination. Jag har ingen aning, men vi kommer nog på nått allesammans
Last edited: