Trippelwheelie ala Adrenaline Mc

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Ort
Viksjö
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
KLOCKRENT!..
Skulle vara ballt om dom hade bara bikinisar..
Fast då kommer väl dom dära moralpredikartrollen och gnäller över den minimala säkerhetsutrustningen. :arsele

A just det: satans idioter!:tummenupp


:tungan
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Ohh vad jag är impfad. Var även Steven Segal MC med? :D
Jag hoppas att du inte på flit trissar upp folk för att de ska göra värre saker så att du kan säga "vad var det jag sa" när de kraschar? "Moralsidan" är ju tänkta att hålla en lite högre nivå.

Att aktivt trissa någon kan för vissa kännas som en utmaning, "Nu jävlar ska jag minsann visa.." och i dessa fall har det samma effekt som de filmer som läggs ut. Nu anser jag att var och en ansvarar för sina egna handlingar, men påverkar andra gör man vare sig man vill eller inte. Det gäller bara att man i alla fall försöker påverka på ett positivt sätt.
 

Spook

Adrenaline MC
Gick med
3 May 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa 2010
Kan tänka mig en och annan i Adrenaline MC som nog skulle kunna tänka sig en Superman-wheelie..
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Det där som Du har åskådliggjort på detta ansvarslösa sätt är enligt träbalken barnförbjudet. Vi har väldigt många tonåringar här som kan få för sig att det där som Du tecknade hör hojjåkandet till. Är de så Du vill framställa motorcyklar, tjejjer i tight läder, vibrerande maskiner, olika ställningar på ''bönpallen'' i det här forumet på vår surftid?.... Inser inte Du att det som Gudrun Schyman har arbetat med i åratal, är nu borta genom ett pennsträck.

He, he...Schysst ritat, keep it up and.. :D
:tummenupp

Sökte på "Steven Segal" hittade den och tyckten den passade till ditt inlägg. Triple Wheelyn tyckte jag va fin och utförd på ett mycket bra och ansvarsfullt ställe.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Är det någon som vet vad det är för tönt som utger sig för att vara customskändaren *förtjänar inte stora bokstäver*?

Kan du inte köra en trippelwheelie med lite mer lättklätt nästa gång? Nu kan man ju knappt urskilja om det är tjejer du har på hojen eller bara små, långhåriga killar :brinnerup
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top