savage skrev:Kul grej, och en intressant labb
Tror att jag skulle få kramp i händerna...
Lasson skrev:jag kan göra det ännu värre, tyvärr. Jag har vid två (2) tillfällen för många år sedan fått tre tvikoner på trisslotter. Trodde det var som på bingolotto att alla lotter samlades i en stor hög och att dom sen drog någon av dom. Glömde bort dom och kastade dom.
n'Lasse skrev:Denna historia är faktiskt sann!
Biifer skrev:Hehe, kul idé
Har en kompis som vann högsta vinsten 5 gånger på en enarmad bandit under en kryssning till Finnland.
n'Lasse skrev:Denna historia är faktiskt sann!
- Vann du nåt? frågade väninnan.
- Nej. Jag skrapade fram tre lika belopp men de stod inte i rad.
- De behöver inte stå i rad!
...tystnad...
- Va???????
- Vad var beloppet???
- 100.000:-
Hon skyndade sig hem för att leta igenom soptunnan men den var naturligtvis tömd!
P@trik skrev:titta på baksidan på lotterna så ser du vilka fina odds man har att vinna...
Han sparade 25 kr alltså! Lyckliga gubbe!!crashtestdummy skrev:morsan stod bakom en gubbe i kön i tobaks/spelbutiken, gubben stirrade ner i soptunnan länge och väl, sen tog upp en trisslott och frågade i kassan. jag hittade en vinstlott i soperna, får jag lösa in den även om jag inte köpt den. Jodå sa kassabiträdet, så gubben gick hem med tidningen i ena handen och 10,000kr i andra handen.
honkiie skrev:Trisslotter har inget med odds och småvinster att göra. Det är känslan att veta att chansen finns, den är försvinnande liten men den finns att jag vinner 25kkr i månaden i 25 år. Det är en rätt skön känsla ändå.
Andyman_se skrev:polarens arbetskompisar köper lotter varje månad, dom ska upp och skrapa i TV snart (alla utom polaren för han hoppade av gruppköpen för två månader sen... ångest)
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|