Ingen gänglåsning!
Edit: Luca, du är blixtsnabb på tangenterna...:bugar
Hellre lite lägre så slipper Du bekymmer...
Ses på Mittsverige
ja, för en gång skull var jag snabbare än dej
Ingen gänglåsning!
Edit: Luca, du är blixtsnabb på tangenterna...:bugar
Hellre lite lägre så slipper Du bekymmer...
Ses på Mittsverige
Äh, så säger Du åt alla Säg förresten åt S3-maffian att ställa GPS:en rakt norrut och hälsa på oss vid Mittsverigebanan i helgen, dom verkar trots alla sina mil vara lite skrajja för att släppa sargen och leta sig norr om Uppsala...
...vet att PaPs och Shooter var iväg på en riktig långtur för någon dag sedan!
- De 2x2 bultarna till oken i gaffel: 35Nm + (sprint pinne grejjen genom backarna: 19Nm)
- Mutter bak: 110Nm
- insexskruvar längst ner på gaffeln 20Nm
- Framhjulsaxel: 65Nm
typ!
Hallå! Hur många daytonor kommer till mittsverige? Blir ju en mini träff!
Dom jag vet är...:
@nderz
Hank
Freddan69
HighFidelity
Lotek
roffe_s
Dan17? Targ? Il Capitano HrHptm? Dags att komma fram ur garderoben nu och bekänna färg!
Finns förresten platser kvar om någon tycker det är trevligt att köra hoj i stället för att noja inför jobbet på måndag...
Tack för era påtryckningar, men jag måste tyvärr meddela att jag inte kan närvara.
Jobbar åt Compier som har steg 5 och 6 samt SHK på Sviestad i morgon.
Tack för era påtryckningar, men jag måste tyvärr meddela att jag inte kan närvara.
Jobbar åt Compier som har steg 5 och 6 samt SHK på Sviestad i morgon.
Lika bra att jag erkänner på en gång. Ja, jag är lat, men orkar inte leta igenom 260 sidor så litar på att någon är snäll och guidar mig rätt
Skulle vilja veta var man hittar ett kraschkåpset användbart för gatan, dvs med urtag för lysen osv.
Lika bra att jag erkänner på en gång. Ja, jag är lat, men orkar inte leta igenom 260 sidor så litar på att någon är snäll och guidar mig rätt
Skulle vilja veta var man hittar ett kraschkåpset användbart för gatan, dvs med urtag för lysen osv.
Herrejösses, "fairings" va ordet man letade efter för att få träffar
Nu fanns det ju hur mkt som helst hehe. Tackar tackar.
När min laddregulator pajjade lade jag en vit stinkande dimma likt lützen över hela djurgården, bränd elektronik luktar satan
Vet inte om huvudanledningen var att en cell i batteriet var pajj eller att laddregulatorn var pajj dock. Kan inte sånt där
Vi med en riktigt väl anpassad körmaskin, avvägd utan hänsyn till ego-faktorn, börjar se rätt väl representerade ut i ett vanvettsprojekt nästa sommar: http://forum.svmc.se/showthread.php?t=5529
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|