niohundrasexton
Jag har aldrig haft någon hoj från Asien
Kan någon tala om vad för moment hjulaxlarna ska dras med på en "R" -13, Öhlin fram alltså. Åsså klämskruvarna.
-Guld!! Tack.
Hur får man smidigast tag i Service Manualen?......som jag ser att du har.
Har Daytonan helt och hållet försvunnit från den Svenska marknaden? Jag har haft ögonen öppna några år men kan notera att butikerna in marknadsför den på Blocket längre och begagnade exemplar har blivit allt mer sällsynta. Det tycks ju trots allt finnas 2017 modell om än inte uppdaterad till 765cc som streeten.
Nåväl, kanske tycker upp en 2013 i lagom tid när jag pengarna över. Det går iaf att hoppas.
De som påstår att de har en Triumph Daytona 675 2017 ljuger.
Sista årsmodellen var 2016.
Den enda jag hittar på blocket.
https://www.blocket.se/stockholm/Triumph_daytona_675_72568733.htm?ca=15&w=3
Personligen tycker jag 40k är saftigt med tanke på 5k mil.
Men det är ju vad jag tycker.
Kanske dessa priser vi kommer se på denna hoj framöver?
Den officiella hemsidan hävdar det, eller det är iaf skrivet på ett sådant sätt att det är lätt att tro så. Tydligen då säljs den fortfarande men den har slutat tillverkats. Förhoppningsvis kommer en 765 snart, även om jag tycker att "600" lockar mer rent emotionellt.
Nu kanske det redan har löst sig för dig då jag tror att du är inne på rätt spår. Jag har ett liknande Arowsystem på min Street Triple och du kan se på bilderna hur det ser ut på mitt när jag tar ut db-killern.- Kan någon förklara hur och om det finns nån db-killer i denna ljuddämparen?
Daytona 675R -13.
Man kan se lååångt in, ända ner i botten på avgasningsröret, förbi det där vridspjället.
Det sitter emellertid i mynningen, en skruv som är låst med en svetsloppa. Skruven tycks låsa fast ett rör. Man kan tydligt se två rör, det ena i det andra.
Kan DET vara en db-killer, som skruven håller?
View attachment 437103
Nu kanske det redan har löst sig för dig då jag tror att du är inne på rätt spår. Jag har ett liknande Arowsystem på min Street Triple och du kan se på bilderna hur det ser ut på mitt när jag tar ut db-killern.
View attachment 437306View attachment 437307View attachment 437308
Blev lite mec med Daytonan och en ny reggskylltshållare. Väldigt nöjd med resultatet
Du kan ju inte sitta o vara nöjd i ett hörn och skriva det utan att låta oss se
- Ja, tråden saknar vitalitet! Jag vill se större engagemang!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|