Smygarn76
Medlem
Gå med i SMC så får du rabatt.Fick 7900:- hel/helår som riktpris på 1200rs -21 hos svedea utan regnummer 45år i värmländska urskogen
Gå med i SMC så får du rabatt.Fick 7900:- hel/helår som riktpris på 1200rs -21 hos svedea utan regnummer 45år i värmländska urskogen
Jodå vet det gör 10%till så 7200 ca , har som pimpelgas kollat tuono factory-18 och den har jag pris på 4200:- genom handlare så man skulle gärna fått en recension från nån som har en om hojen för demohojar dräller ju inte avGå med i SMC så får du rabatt.
Börja med att mäta spänningen även under uppstart. Faller den under ca 11.7 V kan batteriet vara boven i dramat. Därefter skulle jag kolla värdena från sensorer, t ex stöd, koppling etc. På min gamla Daytona 675 vet jag att startknappen hade ärgat vid ett tillfälle vilket krävde rengöring av kontaktblecken.Ok, bare with me..
Jag har en -09 som helt plötsligt glitchar..
Vrider om nyckel och allt är dött..
inte ett liv..
Jag rullar undan hojen och svär en stund och då fungerar den.. startar upp hur lätt som helst.
Men i dag.. är den helt död.. inte ett liv..
Batteriet ligger på 12.78v och av någon sjuk anledning så fungerar tutan?..
Jag har aldrig skruvat hoj tidigare, men plockat lite med bilar och en eller två gamla mopeder..
Är detta en känd åkomma eller är jag körd?
Läste något om elkablaget under tanken? Vet inte hur jag skall börja felsökningen ens.
Har ni några pointers eller tips?
Hmm, är QS monterad på den då? Jag vet att vissa modeller sålts utan QS som standard om än en RS naturligtvis borde ha den från fabrik. Men lite underligt att den inte var aktiverad när Du hämtade den…Hej på er.
Någon som vet vad detta kan handla om, får felmeddelandet när jag försöker aktivera QS i menyn.
Speed triple RS-19, hojen är ny och håller på att köras in. gått 30 mil idag.
Tacksam för svar.
//Peter
Hej Mingves!Har idag kikat på 1200rs men den kanske är i överkant för vad jag vill lägga så därför undrar jag om någon kört både den och 1050rs från 2018? Är den en ok hoj? Vad kommer jag sakna jämfört med nya 2021 1200?
Hejsan,Har idag kikat på 1200rs men den kanske är i överkant för vad jag vill lägga så därför undrar jag om någon kört både den och 1050rs från 2018? Är den en ok hoj? Vad kommer jag sakna jämfört med nya 2021 1200?
Den gamla "upplevdes" starkare i botten och mellanregistret. Om den verkligen är så eller bara att den nya går som satan högs upp i registret så den känns tunnare i botten/mellan är svårt att säga.Har idag kikat på 1200rs men den kanske är i överkant för vad jag vill lägga så därför undrar jag om någon kört både den och 1050rs från 2018? Är den en ok hoj? Vad kommer jag sakna jämfört med nya 2021 1200?
Ok, bare with me..
Jag har en -09 som helt plötsligt glitchar..
Vrider om nyckel och allt är dött..
inte ett liv..
Jag rullar undan hojen och svär en stund och då fungerar den.. startar upp hur lätt som helst.
Men i dag.. är den helt död.. inte ett liv..
Batteriet ligger på 12.78v och av någon sjuk anledning så fungerar tutan?..
Jag har aldrig skruvat hoj tidigare, men plockat lite med bilar och en eller två gamla mopeder..
Är detta en känd åkomma eller är jag körd?
Läste något om elkablaget under tanken? Vet inte hur jag skall börja felsökningen ens.
Har ni några pointers eller tips?
Precis så jag upplevde 1200anDen gamla "upplevdes" starkare i botten och mellanregistret. Om den verkligen är så eller bara att den nya går som satan högs upp i registret så den känns tunnare i botten/mellan är svårt att säga.
Fick du tag i nå reservdelar?Tja! Nån som har koll på var man kan handla delar till en gammal (-02) S3? Är på jakt efter en flyscreen, man vill ju vara lika cool som Tom Cruise
View attachment 460358
Fick du tag i nå reservdelar?
jag letar lite till min Triumph t509 99:a
Tänkte om du har nå tips?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |