Äde Daytona orginal eller? Haver du bild? Intresset är stort.
Skicka PM med din mailadress. Det är Daytona orginal som jag tänkte prova på min gamla Triple.
Äde Daytona orginal eller? Haver du bild? Intresset är stort.
Fan, jag är en jävla svikare. Jag kan inte sluta snegla på Duken. Snälla tala mig ur dessa dumheter!! Jag har redan den elakaste hojen i stan. Vad är det med mig??!?!?!!
Skärp dig.
Bra! Tack....det var det som behövdes.....nu är allt bra igen..
Tripleklubb i veckan kanske? Har någon koll på vädret?
Om vädret blir bättre drar jag ut en sväng ikväll.
Vad sägs om runt 17.30-18.00 vid OKQ8 Globen?
Då bör vi hinna till Rosenhill på en fika & tillbaks före det blir för mörkt.
Onsdag: SH Onsdagskörning, samling Donken Upplands Väsby kl. 16.45, fire up 17.15.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=166305
// Fröken Lelle
Bra där! Jag kan inte haka...men det är kul å se att du sköter ditt nya uppdrag så fint.
Om nån är sugen att köra clip-on så har jag styrhalvor och krona. Till 02/04.
Bra där! Jag kan inte haka...men det är kul å se att du sköter ditt nya uppdrag så fint.
kanske intresserad, bild & prisidé?
pm:a gärna när du har möjlighet ty "selin has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space."
Har Köpt styrena av honom.
Jo som sagt, har eventuellt tänkt dra ner till Sthm och köpa en 02 s3. Har rullat drygt 2000 mil och har alla tillbehör jag vill ha. Har nyss tagit kortet och är helt grön på det här med försäkringar så jag undrar om man behöver teckna försäkring före köpet och vilket bolag rekomenderar ni?
Och en sak till. Ni som är inbitna.. är 54 papp dyrt, billigt eller helt i kurs? =)
MVH.
Jo som sagt, har eventuellt tänkt dra ner till Sthm och köpa en 02 s3. Har rullat drygt 2000 mil och har alla tillbehör jag vill ha. Har nyss tagit kortet och är helt grön på det här med försäkringar så jag undrar om man behöver teckna försäkring före köpet och vilket bolag rekomenderar ni?
Och en sak till. Ni som är inbitna.. är 54 papp dyrt, billigt eller helt i kurs? =)
MVH.
MVH.
Såg en röd på Ava MC i den prisklassen idag...hade inte gått lika långt dock tror jag.
Brukar man inte få en viss garanti när man handlar begagnat i butik?
Kan vara värt att kolla upp! Coolt med en röd oxå
Tja mannen, när bli're nå mer åka då? Redan krypit ner i vinterdvala eller? Träffade Paps i Waxholm i onsdags by the way... jävligt trevlig tur med Blåskägget m.fl...
Drog tidigare från jobbet idag, skulle ta bulten å en latte i solen på rosenhill...men upptäckte snabbt på nynan att hojjen betedde sig som bambi på hal is...jääävligt hal is...
Nästa mack... kolla luften...inte ens 0.5 bar i bakdäcket.... Ska få det fixat på örby gummi imorrn dock
Topp, tackar för info!
Lägg gärna upp en rapport & bild i denna tråd när du har monterat! Funderar som sagt på att sätt på clip-on på min någon gång när jag har tid & ork... Tror det kan bli fin-fint
Jag tänkte på det idag faktiskt! Blir nog en tur imorgon...drar vi 10 på förmiddagen!!
I annat fall så tänkte jag sikta in mig på en tur i helgen. Vore kul att dra en repa tillsammans!
Har ett möte kl. 08.00 imorrn... bör vara klart runt 09.00. MEN ska iväg och fixa punkat på bakdäcket hos Örby gummi efter det... Vi får höras, kanske kan åka....
Bra! Tack....det var det som behövdes.....nu är allt bra igen..
Tripleklubb i veckan kanske? Har någon koll på vädret?
Hör av dig på luren! Jag och bror tänkte ta en runda.
Ja nå'n j-vla måtta får det vara på tramsandet. Först var du helt inne på att byta till Ducce...och nu Duke. Hajja att S3:an e grym grabben!
Däremot om vi snackar utöka stallet...då är det ju en annan femma förstås!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|