Trolleri!

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Neanderthalaren skrev:
Varför skulle de bli snedbelastade för? Lådan är rakt under. Och de behöver inte skava nämnvärt.

Jo, om locket läggs på så hamnar ju vajern antingen till höger eller vänster.Alltså inte i mitten av lådan. Verkar lite knepigt med tanke på att han snurrar runt å härjar inne i lådan med locket på...
Och att tjejen traskar över samtidigt som Copperfield går uppåner i lådan.

Neanderthalaren

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2004
Hoj
Honda VTR1000F -06
Lobo Gixxer skrev:
Jo, om locket läggs på så hamnar ju vajern antingen till höger eller vänster.Alltså inte i mitten av lådan. Verkar lite knepigt med tanke på att han snurrar runt å härjar inne i lådan med locket på...
Och att tjejen traskar över samtidigt som Copperfield går uppåner i lådan.
Varför tror du de förde in locket på högkant? Locket är ju mellan de båda vajrarna. Det går inte att flyga runt i en enda vajer, då skulle man börja snurra runt.

tycon1

nkka
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
Ingen...
Neanderthalaren skrev:
Varför tror du de förde in locket på högkant? Locket är ju mellan de båda vajrarna. Det går inte att flyga runt i en enda vajer, då skulle man börja snurra runt.

Men de tar bort locket på bredden...

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
tycon1 skrev:
'

Mmmm. just de.... :confused:

Neanderthalaren skrev:

TVÅ!!! Jag skäms.....

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
skoteridioten skrev:
Hur förklarar du saltkvarnen genom bordet då? :va

Den har jag inte sett, så jag har ingen aning. Intresserar mig bara för close-up med kort och mynt.

Neanderthalaren

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2004
Hoj
Honda VTR1000F -06
tycon1 skrev:
Okej, vi måste tydligen ta det här steg för steg. :rolleyes:
Tänk dig att det hänger två snören vertikalt framför dig säg fyra centimeter emellan. Du ska få in handen mellan dem med handryggen uppåt. Då för du in handen vertikalt ställd (annars puttar du bort snörerna) och vrider den 90° när den är mellan snörerna. Det är det de gör i filmen.
När du ska dra bort handen, behöver du du då vrida handen 90° igen? NEJ. Du drar bara bort den.

Edit: Såg filmen igen och de gjorde det ännu lättare för sig. Locket förs bort på högkant också.

Last edited:

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Snubben med mynten o saltet är i furbund med djävulen, no doubt about it!

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
spenk skrev:
Snubben med mynten o saltet är i furbund med djävulen, no doubt about it!

Ja det var riktigt snyggt gjort, imponerande!
Hur fan fixade han saltkaret? :va
Fast jag är mest imponerad av mig själv som förstod nästan alla japanska han sa, hehe...sitter fortfarande i! :hihi

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
ER-6n -09
korvgubbe skrev:

Nä men dra mig baklänges! HUR gjorde han det? HUR?
Förklara tack!!! Det måste vara en skådespelare som gick med in i rummet?

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj

-Freddy-

Guest
pogo skrev:
Nä men dra mig baklänges! HUR gjorde han det? HUR?
Förklara tack!!! Det måste vara en skådespelare som gick med in i rummet?

Jadu dom skar ut glaset och satt tillbaka det just efter han gick ur, han lägger ju händerna emot för att dölja, och man ser den andra snubben gå bort från glaset efter han satt dit det igen,det är vad jag tror. Eller så är allt trickfilmat med statister osv :)

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Freddy82 skrev:
Jadu dom skar ut glaset och satt tillbaka det just efter han gick ur, han lägger ju händerna emot för att dölja, och man ser den andra snubben gå bort från glaset efter han satt dit det igen,det är vad jag tror. Eller så är allt trickfilmat med statister osv :)

Isåfall skar de fint eftersom man hela tiden ser övre delen av glaset samt den vänstraste kanten av glaset... men den enda teori jag har är väl iofs ungefär den samma...

Dufva

Guest
Och sen tryckte de dit glasbiten igen lite diskret och snyggt.....utan märken i bordet? :va

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...