chili
Sporthojsnörd
ItePiru skrev:Hallo, ingen som är vaken så här tidigt/sent. Körning idag vid 14:00? Vid Shell som vanligt. Nån som är med?
Jag kommer........!!!!
ItePiru skrev:Hallo, ingen som är vaken så här tidigt/sent. Körning idag vid 14:00? Vid Shell som vanligt. Nån som är med?
Ronnie skrev:Kul med lite beröm de va Sweed här på Sporthoj (han kan sina saker den jäkeln)
Kolla filmerna i min signatur om du gillar motard polaren med kameran har jobbat på kusen hela sommarn så de har inte blivit nått filmande alls, men får dra ihop lite matrial te en film till innan sommaren e slut.
AxlySM skrev:Hehe, har kollat nu.. Och man känner ju igen ställena det körs på!
Får väl börja busa jag med sedan, om man lyckas få det där förbannade kortet. Två dagar kvar tills uppkörningen.. Sedan är det ju frågan om en 125:a platsar. Om inte annat blir det väl tyngre grejer (motard of course) till nästa säsong!
Ronnie skrev:Får gärna åka med,, har 2 st 125 som gillar o hänga på allt för sällan Rachid heter en om du kanske känner honom? när vi kör i genom stan brukar de ju alltid dyka upp massa "Tuffa" mopeder som vill utmana oss i röd ljus race , men kan inget göra än o skratta...
Lycka till med uppkörningen.
Ronnie skrev:Du som åker runt på en Duke i stan??
Du får ta o åka med oss med motarden, idag för en gång skull körde vi ca 15 mil, riktigt roligt, va ute från 11-18 idag.
Yamahans skrev:Nepp det är nog inte mig du sett, men jag åkte på en duke i helgen. Antar att du menar en snubbe som brukar dra runt på en svart duke i stan, ser han rätt ofta.
Min hoj blev stulen, en corona lackad gsxr 600 så nu har jag inget eget att åka på..
Yamahans skrev:Nepp det är nog inte mig du sett, men jag åkte på en duke i helgen. Antar att du menar en snubbe som brukar dra runt på en svart duke i stan, ser han rätt ofta.
Min hoj blev stulen, en corona lackad gsxr 600 så nu har jag inget eget att åka på..
Gargo skrev:Som jag sa i Stenungsunds tråden!
Finns det intresse för körning i morgon 8/16 runt 17:00
Jag och en jobbarkompis skall åka!
AxlySM skrev:Klart som korvspad! Skall bara fixa kortet på förmiddagen..
Marals76 skrev:Se där ja kul att det finns lite liv i det annars så oerhört tråkiga 0520
Hur ser det ut med körning till helgen. Själv har man svårt att åka på vardagarna i varje fall innan kl 17.00
Dock kör jag som en mes bara så ni vet
AxlySM skrev:I'll be there, cuz I've got my drajving lajsence nau!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|