Trollhättetråden "samåkningar"

smurfen

Alltid ett hjul i backen
Gick med
18 Aug 2003
Ort
THN
Hoj
CBR929
Är det någon som är sugen på en liten fika tur med bus och lek i morgon???
13.30 Shell???

1. smurfen
2.
3.
 

chili

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2004
Ort
Trollhättan
Hoj
2009 Honda CBR600RR
Hallå på er Smurfen, Itepirru och trollhättegänget. Jag hade givetvis kul så länge min tur varade idag. Men nu till nåt helt annat.

Skulle var kul med en telefonlista på vårat "åkgäng" och kanske era riktiga namn vi slipper heta våra alias. Och ja, ni vet ju själva vilka av er jag menar, jag börjar.....

1. Chili - Linus - 073-980 14 55
2.
3.
 

ItePiru

Hemma igen
Gick med
16 Oct 2003
Ort
Finland
Hoj
ZX-10R -04
chili skrev:
Hallå på er Smurfen, Itepirru och trollhättegänget. Jag hade givetvis kul så länge min tur varade idag. Men nu till nåt helt annat.

Skulle var kul med en telefonlista på vårat "åkgäng" och kanske era riktiga namn vi slipper heta våra alias. Och ja, ni vet ju själva vilka av er jag menar, jag börjar.....


1. Chili - Linus - 073-980 14 55
2. ItePiru - Mika - 070-585 49 49
3.
 

smurfen

Alltid ett hjul i backen
Gick med
18 Aug 2003
Ort
THN
Hoj
CBR929
chili skrev:
Hallå på er Smurfen, Itepirru och trollhättegänget. Jag hade givetvis kul så länge min tur varade idag. Men nu till nåt helt annat.

Skulle var kul med en telefonlista på vårat "åkgäng" och kanske era riktiga namn vi slipper heta våra alias. Och ja, ni vet ju själva vilka av er jag menar, jag börjar.....

1. Chili - Linus - 073-980 14 55
2. Itepiru - Mika - 070-585 49 49
3. smurfen - Peter - 070-827 26 11
 

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
West
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
I morgon hade varit kul :banana
Hmm 13:30 kan bli tajt för min del.. ska försöka komma dock. Någon måste ju vara bromskloss :hihi
 

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
West
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
1. Chili - Linus - 073-980 14 55
2. Itepiru - Mika - 070-585 49 49
3. smurfen - Peter - 070-827 26 11
4. marals76 - Marcus - 070 33 99 075
 
Last edited:

smurfen

Alltid ett hjul i backen
Gick med
18 Aug 2003
Ort
THN
Hoj
CBR929
Marals76 skrev:
I morgon hade varit kul :banana
Hmm 13:30 kan bli tajt för min del.. ska försöka komma dock. Någon måste ju vara bromskloss :hihi

Bromsklossen är jag....vi får se :tummenupp
 

moppekalle

Second place ist first looooooser
Gick med
25 Jun 2004
Ort
Trollhättan
Hoj
moped(R1 -05)Pimpad och bromsad!!..68bhp!!..eller var det 168..shit the same
Ja turen var trevlig igår men faaaan vad sne jag blev på pissevägen med grus sträckor och hål i vägen och ojämt som fan.Men killen med R1 visa ju otroligt bra vägar sista biten,aldrig åkt där innan och det var jäkligt trevliga kurvor med bra sikt och jämn och fin väg och fin natur också och inte bara träd bredvid vägkanten.

Nybörjare-Marco är namnet och mobilnr..070-40 20 142...ring INTE om problem med bilar bara*s*
 

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
West
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Vart är det tänkt att turen går idag? Någon som har en tidsuppfattning om hur lång tid det kan ta?
Vart körde ni igår?
 

chili

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2004
Ort
Trollhättan
Hoj
2009 Honda CBR600RR
Marals76 skrev:
Vart är det tänkt att turen går idag? Någon som har en tidsuppfattning om hur lång tid det kan ta?
Vart körde ni igår?

Har vi inga bättre förslag åker vi troligtvis till Gustavsberg (Café Snäckan) vilket det finns flera alternativa vägar till.... Backamo, Öresjö, Frändefors osv... Idag antar jag att det blir lite lek och skoj ute vid Båberg också...

I genomsnitt är nog våra turer 15 mil, varar i 3,5 timme och innehåller minst ett fikastopp :lol :lol :lol

Turen igår var jag inte med hela vägen men jag lär väl få höra hur den gick senare idag.... :hihi
 

moppekalle

Second place ist first looooooser
Gick med
25 Jun 2004
Ort
Trollhättan
Hoj
moped(R1 -05)Pimpad och bromsad!!..68bhp!!..eller var det 168..shit the same
Marals76 skrev:
Vart är det tänkt att turen går idag? Någon som har en tidsuppfattning om hur lång tid det kan ta?
Vart körde ni igår?


Förmodar att turen går mot gustavsberg i uddevalla..fint och litet mysigt ställe att fika på.Om inte ngn annan har ngt bra ställe,turerna brukar bli ett antal timmar för bara fika tar ju ett par timmar när vi "smalar" om ditten och datten..du vet..vi pratar om kyrkan,hur kul det är att jobba och framförallt att folk tjänar för bra idag på sina arbetsplatser
 

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
West
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Nybörjare skrev:
Förmodar att turen går mot gustavsberg i uddevalla..fint och litet mysigt ställe att fika på.Om inte ngn annan har ngt bra ställe,turerna brukar bli ett antal timmar för bara fika tar ju ett par timmar när vi "smalar" om ditten och datten..du vet..vi pratar om kyrkan,hur kul det är att jobba och framförallt att folk tjänar för bra idag på sina arbetsplatser

Aldrig fel att skälla på den ekonomiska eliten som gör allt för att hålla nere våra löner pga något som kallas för inflation :fatta!
Synd att mitt nya skinnställ ej har hunnit komma.
Ja ja det går lika snabbt/sakta i goretex :)
 

chili

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2004
Ort
Trollhättan
Hoj
2009 Honda CBR600RR
pucko skrev:
Ska ni åka backamo så ta det försiktigt. Ligger en hel del grus på vägen körde, den sträckan igår
Oki... då föreslår jag nog över Frändefors hem - hamnar ju lägligt vi Båberg då....
Varför ska inte du med då....Pucko :kocko
 

pucko

Medlem
Gick med
21 May 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
Honda CBR 600 RR 07
chili skrev:
Oki... då föreslår jag nog över Frändefors hem - hamnar ju lägligt vi Båberg då....
Varför ska inte du med då....Pucko :kocko


Måste träna,annars hade jag gärna hängt på en tur.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top