Tror du att du är rik?

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Tycker det är underligt hur alla rika personer blir nerklankade.
Helt otroligt.

Och när det gäller klagomål på Mickael Jackson så tror tydligen de flesta på allt de läser, hör och ser på tv.
Ingen källkritik där inte.

Märkligt, det sker bara när det är extremt rika personer.. avundsjuka, måhända?

Och som tillägg, jag har aldrig diggat Mickael Jacksons "nya" musik, enbart den från Jackson 5...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
John skrev:

...Och som tillägg, jag har aldrig diggat Mickael Jacksons "nya" musik, enbart den från Jackson 5...

haha, som om den var mycket bättre! Nädå, ska inte göra narr av din musiksmak, du har ju inte hört min så.......

För övrigt så var det ungefär det jag menade, att folk klankar ner på honom av felaktiga skäl...

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Dee_cati skrev:
haha, som om den var mycket bättre! Nädå, ska inte göra narr av din musiksmak, du har ju inte hört min så.......

För övrigt så var det ungefär det jag menade, att folk klankar ner på honom av felaktiga skäl...

Digga o digga är väl fel, jag lyssnar väl på musiken en gång om året i snitt, men i jämnförelse med hans nyare musik är det ju toppklass på Jackson 5.. :D :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
John skrev:
Digga o digga är väl fel, jag lyssnar väl på musiken en gång om året i snitt, men i jämnförelse med hans nyare musik är det ju toppklass på Jackson 5.. :D :D

Jo om man jämför på det viset så är tom Aretha Franklin 10 gånger bättre och Rednex framstår som genier!

Seizure Later

Directors cut...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen just nu
Dee_cati skrev:
Jo om man jämför på det viset så är tom Aretha Franklin 10 gånger bättre och Rednex framstår som genier!

Aretha är 1000 ggr bättre. Rednecks kan inte framstå som genier oavset va du jämnför med...

Helt ärligt, har han pengarna och byn är till salu, är det då mera konstigt än att köpa hus för en vanlig dödlig?

Man är faktisk oskyldig tills annat är bevisat. Vist är han knäpp/excentrisk, men so what?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning