2 fordon som jag har "kört"
Ne kanske därför jag skrev att det inte heller hörde till detta, Men du kanske blev avundsjuk att du inte tjännar så bra hahahah
///micke
Fan... Jag är ledig nu och sitter och tar mig några kalla Heiny. Denna tråd tvingar mig nu att slänga i "Convoy" i DVD:n!
Heiny? Din posör, det står ju Lappin på bordet!
Allt jag kommer åt.3141851hoho, och vad kör du nu?
Ja, när det är halvfullt så blir det lite ryckigt, då man har en liten tsunami i tanken. Men fyller man ett fack fullt först, och inte använder alla samtidigt så sker inte detta!
Fint ekipage, synd det e en Volvo bara!
Men ni har inte skvalpskott eller andra stopp i facken eller?
Kör ju oxå flytande!!
Inte i dom två släpen som är tilldelade vårat åkeri. Är från -95 och
dom ska bytas snart. Men det andra åkeriet som också kör för Arla
har en nyare släpmodell med bara ett fack, och i det är det skvalpskott.
Vad kör du för något i tankarna då?
Är du en sån där rolig asfaltsåkare som kommer med fyndiga kommentarer till maskinisten när det är fel på verket??
Asfaltschaffisar måste vara det mest stressade folkslag som finns, förutom deras chefer då.
I-shift + volvos nya intelligenta färddator/farthållare is the shit.
Alla tröga chaffisar får vänja sig, framtiden är här för att stanna.
I-shift spar vikt, spar tid, spar bränsle och i-shift sparar också plats iom att den lådan är mycket mindre. Lär ni er köra den också så är det en gudagåva, växlar snabbare och mjukare än vad ni nånsin skulle kunna lära er.
Jobbar inte med volvo längre men har gjort det om nån undrar.
I-shift + volvos nya intelligenta färddator/farthållare is the shit.
Alla tröga chaffisar får vänja sig, framtiden är här för att stanna.
I-shift spar vikt, spar tid, spar bränsle och i-shift sparar också plats iom att den lådan är mycket mindre. Lär ni er köra den också så är det en gudagåva, växlar snabbare och mjukare än vad ni nånsin skulle kunna lära er.
Jobbar inte med volvo längre men har gjort det om nån undrar.
nån som vet någon mer bra lastbilsfilm?? convoy är bra men det måste finnas fler godingar, jävligt sugen på att börja köra nu
Smiter in med en liten fråga. Är det värt att gå på någon trafikskola när man tar C-kort? Eller räcker det som med allt annat att man läser på teorin hemma?
Körlektioner skall givetvis tas på någon trafikskola. Mer om man behöver den lilla hjälp man får på en bilskola?
Teorin bör du väl kunna klara på egen hand. Det svåra är funktionsbeskrivningen på uppkörningen, där du ska kunna förklara en väldig massa olika saker på bilen.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|