Ozfactor skrev:ett bra och biligt slip on till trx:en vart hittar man det? Är personligen mest ute efter ett fetare ljud.
Bergis skrev:mycket bra som kom upp nu.
Goodstuff du som hade lite koll kanske vet om det går att flytta in bakljuset en bit(en sån grej som stör mig)?
Det tycker jag medTRX-joCCe skrev:jo d ska gå å flytta in baklyset. det är gjort på min, så det inte sticker ut nånting. d var redan gjort på min när jag köpte den, men jag kan kolla upp hur det är gjort nu i helgen. den blir fan så mycke snyggare så.
Ozfactor skrev:finns det nå 2-1 system så man bara behöver ha ett slipon? man borde spara lite vikt då också.
Vad kan man eventuellt förlora på det?
Har du kikat nåt på hojen än?TRX-joCCe skrev:jo d ska gå å flytta in baklyset. det är gjort på min, så det inte sticker ut nånting. d var redan gjort på min när jag köpte den, men jag kan kolla upp hur det är gjort nu i helgen. den blir fan så mycke snyggare så.
K-Micke skrev:Akrapovic har ett 2-1 till TRX.
Bergis skrev:mycket bra som kom upp nu.
Goodstuff du som hade lite koll kanske vet om det går att flytta in bakljuset en bit(en sån grej som stör mig)?
Tycker det var bra förklarat och ser fram emot lite bilder på hur det ser ut under kutsen och även hur det ser ut utanpåTRX-joCCe skrev:tjenare
nu har hunnit kolla på lyset.
d gick inte att se så bra om man inte strippade bakänden på all plast, å d ville jag inte
men vad jag såg så behöver man inte såga bort nån plast el. metall.
det verkar som det sitter fasta skruvar i lamparmaturen. de stack ut långt in i det utrymme som finns under kutsen. armaturen var skruvad i bakväggen i det utrymmet mellan ramrören som går där. på andra sidan var plåten till reg.skylten nitad. fick inte håll i en digitalkamera tyvär, men ska försöka få håll i en nu i helgen å då lägger jag upp lite bilder ( lite lättare att förstå då )
du får höra av dig om du vill ha nåt förklarat.
lycka till!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |