0scar
Guest
Strax söder om Tokyo. Fortfarande efterskalv var 10:e minut...
Hall i hatten!
Ser forjavligt ut pa news, lyckligtvis ar vi skyddade bakom barriarreven. Var forsiktigt dar borta och all lycka till!
Strax söder om Tokyo. Fortfarande efterskalv var 10:e minut...
Fukushima prefecture says Tepco's no.1 reactor ceiling has collapsed - Jiji
by Reuters_TonyTharakan at 3/12/2011 8:34:47 AM9:34
Tepco says explosion may have been hydrogen used to cool Fukushima plant - Kyodo; Tepco says 4 people taken to hospital after reported explosion, no word on condition - Jiji
by Reuters_TonyTharakan at 3/12/2011 8:20:55 AM9:20
Outer structure of building that houses reactor at Fukushima plant appears to have blown off - NHK
by Reuters_TonyTharakan at 3/12/2011 8:12:43 AM9:12
Undrar hur räddningsarbetare som tänkt åka dit och hjälpa tänker... Med ett kärnkraftverk som håller på att gå åt pipan, i närheten.
jag personligen tror att det lär vara värre än vad som sägs och raporteras från japan om det exploderade kärnkraftverket... Läste att det har raporterats om en radioaktiv läcka...
är du säker japanerna? kanske är de vana med svåra situationer?
Tror inte att vi får veta hela sanningen helt enkelt, för att dom kanske heller inte vet hela sanningen om hur det igentligen står till med kraftverket. Dom vill inte sprida panik antar jag. Men det är bara vad jag tror. Kanske har jag sätt för mkt film
Citat:
Tepco says explosion may have been hydrogen used to cool Fukushima plant - Kyodo; Tepco says 4 people taken to hospital after reported explosion, no word on condition - Jiji
by Reuters_TonyTharakan at 3/12/2011 8:20:55 AM9:20
Men fan va sjukt!!! jag personligen tror att det lär vara värre än vad som sägs och raporteras från japan om det exploderade kärnkraftverket... Läste att det har raporterats om en radioaktiv läcka...
Helvete helvete helvete! Detta kommer verkligen att gå åt skogen!
Höjda mätvärde i Tyskland? Kan det verkligen ha med Japan att göra. Kan verkligen något blåsa från Japan till Tyskland på så kort tid?
\Masonit
Undrar hur räddningsarbetare som tänkt åka dit och hjälpa tänker... Med ett kärnkraftverk som håller på att gå åt pipan, i närheten.
Säkert har det redan nämnts, men jag fattar inte riktigt hur vågen kan komma från Japan till LA på 9tim enl SvDs grafik idag.
Det är väl en 8-9 tim flyg, går vågen lika fort som ett flygplan?
Säkert har det redan nämnts, men jag fattar inte riktigt hur vågen kan komma från Japan till LA på 9tim enl SvDs grafik idag.
Det är väl en 8-9 tim flyg, går vågen lika fort som ett flygplan?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari