Tt 12/9

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
.
friflaj skrev:
2455695 Dess värre så menar jag just den filmen. Då hade jag inspelaningsenheten för nära något som har med tändningen att göra. :mad: Så fort jag varvar så blir det bara en massa rutor. Nu har jag den på ryggen och det funkar perfekt.
Tänkte se dom närmaste helgerna om vi kunde vara ett gäng som drog ut och bara filmade. Kommer inte att bli världens roligaste körrning men det kommer att se bra ut till filmerna som man kan dämpa vinter ångesten med.

Som jag sa igår kväll de ju så jäkla jobbigt. Men film e ju kul så visst pallrar man sig ut då ju :D

Fahrer

SMC BKK/SHK Instruktör
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
GSXR750 SRAD ratbike
Kuazimudo skrev:
2455474 :hojbusa Äntligen hemma, Min kedja small av slog sönder kopplingskoppan, så slutkört för min del blev det i Örkeljunga, Tog lite tid och få tag på folk innan dom hämta mig, man vill jhy innte lämna hojen vid V.kanten för då blir det inte så mycke kvar av den, nu åtterstår bara att mecka lite sen är det klart.:tuttar

Tråkigt att höra att kedjan gick av. Tur i oturen att den inte låste bakhjulet för dig, då kunde det ha gått illa :skrämd
Hoppas att det inte blir för kostsamt att byta kopplingskåpan.

När vi körde förbi dig trodde jag du bara hade stannat för att vänta in den "slöa" gruppen för att sedan köra ikapp :va

Hade du vinkat så skulle jag ha stannat för att se om jag kunde hjälpa till.

Kuazimudo

Medlem
Gick med
23 Dec 2005
Hoj
GSXR1000'-K7'' Mv-Agusta RC'
:såjaponken Det är ok,.. jag hadde inte räknat med att någon skulle stanna, men TACK ändå Anders. Blev klar me busan i går kväll, så nu går hon igen. :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år