Motorrad
ABECEDET
Ställer någon reisleiter upp är jag på.
Last edited:
Motorrad skrev:2230019Ställer någon reisleiter upp är jag på.
Fluffig skrev:2230065med Löddeköpinge och utställningen där som slutmål.
Fluffig skrev:2230065Jag, Willow och några till kommer ner till SV men sen tänkte vi vara obstinata och köra en TTlight söderut med Löddeköpinge och utställningen där som slutmål.
Fluffig skrev:2230152Hej igen
Det ska vara någon träff med bilar och MC som de har varje tisdag. har jag själv och konst är inte riktigt min grej.
Jag har ingen aaaaaning om mer men trivs man inte så kan man alltid åka vidare.
Hittade det här som jag tror det är
http://www.vikingatider.se/pages/tisdagstraffen2.html
Motorrad skrev:2230144Vad för utställning? Om det inte har något med teknik att göra är det ointressant. Misstänker att det är konst ni ska titta på... Det är så om det inte föreställer
Fluffig skrev:
[- sNaIjK -] skrev:2230170" Försäljning av Vikingkorv med
bröd och kaffe med bullar."
Fluffig skrev:2230152Det ska vara någon träff med bilar och MC som de har varje tisdag. har jag själv och konst är inte riktigt min grej.
imaster skrev:2230215Jasså Tisdagsträffen, jag trodde det var en riktig utställning...
Mina jobbarkompisar tjatar på mig att jag ska åka ut dit "och kolla på alla häftiga bilar och sånt". De tillhör för övrigt släktet som kör blyslädar och jag kan tänka mig att de gärna vill se en riktig sport-mc och att det är därför de tjatar på mig...
Willow skrev:2230220Det var ett j---la tjat om blyslädar. Det finns massor av hojjar i olika modeller...ocj JA, många av dem ÄR sporthojjar
Willow skrev:2230220Det var ett j---la tjat om blyslädar. Det finns massor av hojjar i olika modeller...ocj JA, många av dem ÄR sporthojjar
Motorrad skrev:2230200Jag blir ingen bättre förare genom att stå och titta på hojar i ett svettigt skinnställ. Vill köra. De jag läste mellan raderna som vill köra är:
1. Motorrad
2. Beck
3. sNaIjK
4.
Vanlig TT går bra för dig om du är lite längre bak i ledet. Det gäller mig också för den delen.Beck skrev:2230270Du kan ju bedöma vilken grupp jag hänger på bäst i?
Har övat friskt i helgen hehe Iofs med spätta men hon e duktig nu
Motorrad skrev:2230447
Det lät som om du har fördommar mot tjejer på hoj . På BKK:n var det en tjej som lärde mig bli bättre.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|