Tt 28/6

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
Lissita skrev:
Vill bara instämma med förgående talare :hihi Förbannat trevligt grabbar... men shit vad det tar på krafterna. Var tvungen att köra inom föräldrarna och äta och nu tror ja det är horisontalläge direkt.

På torsdag är det Turk-land som gäller :fyllisar :banana :tuttar men tro inte att ni bli av med mig så lätt... ja kommer tisdag om två veckor! Ha det fint!!

Ha en trevlig semester. Jag är inte avundsjuk. :gnissla

Weloz

Ny medlem
Gick med
21 May 2004
Hoj
GSX-R 750
Toppenrunda :tummenupp även om inte alla fick uppleva Klippan idag :rolleyes:

Skit samma, vi missade nog inte mycket där eller hur Glenning :rofl (sorry fel tråd)

Trevligt med lite bilder Blacktriple :tummenupp

Last edited:

Lissita

Inte helt hundra...
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Honda Hornet 600 som heter Ceasar
Glenning skrev:
Man kan inte vara på Svea och hångla med ett dussin grabbar utan att pojkvän blir sotis

Klart du är avundsjuk... i Turk-land kan man hångla med hur många turkar man vill :) :rofl Vill du att ja ska ta hem ngn till dig? :7peta

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Men va i håvete, blacktriple!? :va
Den där parkeringen i Ljungbyhed var inte alls så tom som bilderna visar, eller fastnade vi bara inte?!

Trevligt att stöta in i er på det viset, gissade på att det skulle ske i Stenestadskorset men ni var visst inte snabba nog.... :rofl

Gött o se RoH på touring.... :tummenupp

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Maverick_ou812 skrev:
Men va i håvete, blacktriple!? :va
Den där parkeringen i Ljungbyhed var inte alls så tom som bilderna visar, eller fastnade vi bara inte?!

Hahaha, nä parkeringen var full av en massa malöisar med de drog så fort vi kom. Man skulle nästan kunna tro att vi lukta illa och att ni inte ville veta av oss... :7peta

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
blacktriple skrev:
Hahaha, nä parkeringen var full av en massa malöisar med de drog så fort vi kom. Man skulle nästan kunna tro att vi lukta illa och att ni inte ville veta av oss... :7peta
Shit.... Busted! :hihi
Nejdå men vi hade lite reka att göra inför kommande onsdagsgazz. Vi var o vände borta i Huaröd (tack förresten Ww, nu hittar jag också det hållet) innan det bar hemåt igen. Var hemma 22:10 efter en nätt liten 30 mila runda.

Vi får ta en seriösare träff en annan gång!

Som sagt, kul att träffa R o H igen!

Till sist... Lissita... Schysst ställ du har köpt! Grattis! Ser mucho najs ut! :tummenupp
Buss på turkarna nu! :fyllisar

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
Lissita skrev:
Klart du är avundsjuk... i Turk-land kan man hångla med hur många turkar man vill :) :rofl Vill du att ja ska ta hem ngn till dig? :7peta

:) Ja tack. Jag tar gärna en av kvinnligt kön. :tummenupp Har lite torka på hångel just nu. Glöm inte att hon skall vara hångelbar också. Vi killar har också krav. Du kanske kan ta med en man kan ha sex med också, eller två..... nej fy på mig. En räcker. :rofl

Du får avlägga en hångelrapport när du kommer hem. :tummenupp

YappE

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Såld!
Glenning skrev:
:) Ja tack. Jag tar gärna en av kvinnligt kön. :tummenupp Har lite torka på hångel just nu. Glöm inte att hon skall vara hångelbar också. Vi killar har också krav. Du kanske kan ta med en man kan ha sex med också, eller två..... nej fy på mig. En räcker. :rofl

Du får avlägga en hångelrapport när du kommer hem. :tummenupp

:7peta Vafan ...... :rofl Det verkar som att lustarna vaknat i dig med.

Vad har hänt... Ahh shit the same.... På dom bara... Ge dom vad dom tål

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Go runda!

Tackar! för en go runda med HB gänget.Blir helt klart mer körning i de krokarna,fina vägar ni har nära tillhands där uppe.
Mötte upp RR gänget när vi stanna så hängde sedan på dem slingriga vägar hemåt.Köra själv och större vägar det suger :)

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
YappE skrev:
:7peta Vafan ...... :rofl Det verkar som att lustarna vaknat i dig med.

Vad har hänt... Ahh shit the same.... På dom bara... Ge dom vad dom tål

Oj, flåt. Glömde bort att jag skall bli en sur gammal gubbe när jag blir stor. :tungan Blev kanske lite busig igår. :va

YappE

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Såld!
Glenning skrev:
Oj, flåt. Glömde bort att jag skall bli en sur gammal gubbe när jag blir stor. :tungan Blev kanske lite busig igår. :va

Behöver absolut inte be förlåt.... Tvärt om...
Skönt att det kan rycka i din stav med :rofl :rofl
Många som trott att det varit något fel på dig och att du inte var intresserad av det kvinliga könet :hihi Skämt o sido....

Men då e du kanske redo att följa med ut o ragga på alvar nu snart då.... :fyllisar Iof raggar jag aldrig. Eller ... Hmm har väl hänt nån enstaka gång..

Men du får f-n snart se till o ta dig råd o ut, o festa till det o få hångla lite... :tungan

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
YappE skrev:
Behöver absolut inte be förlåt.... Tvärt om...
Skönt att det kan rycka i din stav med :rofl :rofl
Många som trott att det varit något fel på dig och att du inte var intresserad av det kvinliga könet :hihi Skämt o sido....

Men då e du kanske redo att följa med ut o ragga på alvar nu snart då.... :fyllisar Iof raggar jag aldrig. Eller ... Hmm har väl hänt nån enstaka gång..

Men du får f-n snart se till o ta dig råd o ut, o festa till det o få hångla lite... :tungan

Jag har råd att festa, men kör hellre hoj. :tummenupp Behöver inte ens ta in på gratisrummen hos han kalle batong. :fatta!
Vad jag hört så har det ju egentligen inte varit så kul iallafall att vara ute och supa med fjortisarna. :rofl :rofl

YappE

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Såld!
Glenning skrev:
Jag har råd att festa, men kör hellre hoj. :tummenupp Behöver inte ens ta in på gratisrummen hos han kalle batong. :fatta!
Vad jag hört så har det ju egentligen inte varit så kul iallafall att vara ute och supa med fjortisarna. :rofl :rofl

Appppp app :fatta! Jag har mycke o ge igen på dig.
Men okey låt gå. :tungan

:rofl Vet vem du talat med.... Tror inte du ska lysna så mycke till henne... Hon får bara precis reda på det jag vill hon ska veta...

Men det e klart om du vill kalla skutte o hans kompisar för fjortisar så e det upp till dig. Men det e kanske bättre du tar det med hnm isf :hihi

Last edited:

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
.
YappE skrev:
Appppp app :fatta! Jag har mycke o ge igen på dig.
Men okey låt gå. :tungan

:rofl Vet vem du talat med.... Tror inte du ska lysna så mycke till henne... Hon får bara precis reda på det jag vill hon ska veta...

Men det e klart om du vill kalla skutte o hans kompisar för fjortisar så e det upp till dig. Men det e kanske bättre du tar det med hnm isf :hihi

:7peta blanna nu inte in mig era små diffrenses :fatta!

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha