Tt 30 Aug

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Skutte skrev:
Jag saknade inget gazzande idag kan jag säga :tummenupp

Ska även göra en annsökan till MCK Vilse, tror jag kan ta plats där snart :kocko

Nästa vecka e lite i plan redan, mål o sånt medelas på nästa TT :banana
Hörrududu.... du är redan antagen. Du har ju redan tourat två rundor med mig så det är klappat och klart. Vilken plats i styrelsen vill du ha? Kassör kanske? :hihi

Sen tycker jag ni alla norrlänningar skall ta en titt i Radical Riders delen.
Onsdagsgazz speziale imorgon! :tummenupp
Vädret skall bli á la carté som Von Vettet säger.

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Nu är jag och hojen hemma i värmen igen i allafall. :)

Vill tacka Skutte en extra gång så här!! :tummenupp
Var 3 årsedan jag senast satt bak och fick först panikkänsla. Och ursäkta om jag hade huvet lite vid sidan om men skärmen hade viss tendens att fungera som storsegel om jag tittade raktfram och samtidigt försökte att inte köra hakan i ditt bakhuvud :tungan
Myspysig körning :)

Naturligtvis hade Q8 stängt när jag kom för att hyra bil.. så det blev att ringa runt och fråga vem som kunde låna ut sin dragkroksförsedda bil. Släp fixade jag enkelt, men bil.... heh, fan inte många som jag känner som har bil ens.. Och än mindre med dragkrok :(

Tur att det var vid järnvägen som det tog stopp, för ramp/planka glömde jag ju bort att ta med mig.... men en lastpall funkar bra oxå :)

En whisky på detta och allt e kul igen.
Men, 450 mil på en kedja?? Ska gå igenom kedjan i morron och om det är min egen nitning så tar jag det, men annars blir det en tur till di röde...

:hej

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
PutteLiten skrev:

Tur att det var vid järnvägen som det tog stopp, för ramp/planka glömde jag ju bort att ta med mig.... men en lastpall funkar bra oxå :)

En whisky på detta och allt e kul igen.
Men, 450 mil på en kedja?? Ska gå igenom kedjan i morron och om det är min egen nitning så tar jag det, men annars blir det en tur till di röde...

Tur att inget allvarligt inträffade när kedjan gick av.

kunde slutat illa med både dig & hojen..

ha de // Henke

pakopak

LEGEND
Gick med
12 Nov 2004
Hoj
2 R1or varav 1 Stulen
härlig runda! missar nog nästa, men om det blir en till om 2 veckor är jag på, alternativt en liten söndagstur! :tummenupp

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Henke skrev:
tycker det var ett av årets bästa gazz.
Tack för idag.

Synd att man missar en sån bra runda. :gnissla

Vad gjorde ni som var nytt? Bestämmda mål? "Typ vi ses i Stenestad, Klippan, Eket, bassholma och McD Ängelholm"?

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
blacktriple skrev:

Vad gjorde ni som var nytt? Bestämmda mål? "Typ vi ses i Stenestad, Klippan, Eket, bassholma och McD Ängelholm"?

du ska se mig på slangen nu... bytt motor.. power wheela i 2:an .. koppla upp den i 3:an utan problem..

idag växlade 2:an 3:a 4:an på slangen.. satan i gatan vad det gick :banana

Dark Helmet

Ludacrious speed.... Go!
Gick med
26 Nov 2004
Hoj
Honda CBR 600
Tänkte bara tacka för en kanonrunda!

Det gick definitivt inte för sakta nå´nstans......om man säger så.
Enda problemet var väl att man blev lite fartblind genom stan efteråt. Ooops!

Det funkade kanon med den nya "vi ses där och där" taktiken, men jag som inte hittar utanför 50 skyltarna är tacksam över att någon väntade på mig vid korsningarna.... :Bugar

996D

BTG 7,16.9
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati FTW
blacktriple skrev:

Missade också rundan tack vare en sketen windoze-server som inte ville fungera. :mad:
Hojen har inte klickat en gång sen förra tt så jag skyller föregående incident på förhöjd solaktivitet eller något...

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Var det ni som körde och stuntade på rakan mellan Ljungbyhed och Krika? Såg att det stod ganska många hojar där när jag kom körande igår kväll. Eller, ja, det finns ju fler än ni som kör och stuntar mm men ändå...

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
.
PutteLiten skrev:

Vill tacka Skutte en extra gång så här!! :tummenupp
Var 3 årsedan jag senast satt bak och fick först panikkänsla. Och ursäkta om jag hade huvet lite vid sidan om men skärmen hade viss tendens att fungera som storsegel om jag tittade raktfram och samtidigt försökte att inte köra hakan i ditt bakhuvud :tungan
Myspysig körning :)

:hej

He he !
Lugnt, kan ju vara jag nästa gång :rolleyes: , har som sagt hänt ju !

spirre

Riders of Helsingborg
Gick med
16 May 2003
Hoj
Ducati 750 Sport -01 | KN Filter,Ducati Performance Kolfiberbössor - R.I.P. 2008-09-01
lahi skrev:
Var det ni som körde och stuntade på rakan mellan Ljungbyhed och Krika? Såg att det stod ganska många hojar där när jag kom körande igår kväll. Eller, ja, det finns ju fler än ni som kör och stuntar mm men ändå...
Nope. Det var inte vi... Jag tror iofs vi mötte dessa killarna öster om ljungbyhed när vi var på väg till Perstorp "ring"

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
spirre skrev:
Nope. Det var inte vi... Jag tror iofs vi mötte dessa killarna öster om ljungbyhed när vi var på väg till Perstorp "ring"
Nähänä.. då var det något annat gäng! Perstorp ring? Är det Riseberga-Perstorp-Färingtofta eller? Rolig väg... :) Hörde att ni körde för fort :hihi Pratade med tjejen som körde med er på en gsx-r 600 -02 idag. Bor här i Lj-hed. Hon stack ju hem tidigare pga för hög fart :hihi Kör ni så hemskt fort eller det är bara hon som var lite feg i svängarna? Tänkte hänga på en sväng när jag hinner (om jag får), men går det så fort så.. rakorna är ju inga problem, men det ska svängas också.

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Låg allra sist för omväxlingsskull sista biten in mot Perstorp, låg bakom tjejen med gixxern.
Tyckte hon körde fint och med lite fart i svängarna.
Hon genade dock rätt mycket i kurvorna, kan sluta illa sånt.( inte bara hon iofs)

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha