TT 4/7 - be there or be square

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
wonderwizard skrev:
2281338 den som vill ha glass, får ringa mig på mobilen.
jag kör & tankar, handlar glass & sedan kör jag ner & tittar på den fina utsikten :tuttar :lol
Jag vill ha glass och fin utsikt. Ta med dig allt till Åxie, du vet var min brevlåda bor! :)

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Hmm, höger eller vänster vid korsningen??? :va

:hihi

Nu har jag oxå provat TLR'ens off-road egenskaper och jag tror jag fortsätter att ha XRen till sådant... :hihi
Väldigt snällt av någon att anlägga en liten "gräsängs parkering" precis där, så jag passade på att köra in och vända på den.... :rolleyes:

Det var otrolig goa vägar idag. Synd bara att det inte blev något kaffe och kaka, men det kan vi ju ta nästa gång. Och jag antar att det är vänster vid korsningen som vi ska svänga... :hihi

:hej

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
MCK vilse is back again :huvet

Vore bra om reiseleiter väntar in hela gruppen vid stopp, nu tog vi en 50/50 chansning men det var tydligen fel... men men, goa vägar :tummenupp

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Oh, vänta jag glömde näna Pinnkastarhuset...

Sista huset i Stenestad, i "uppförsbakcen" tyckte det var kul att kasta en inte att föringa gren på mig - JA DEN TRÄFFADE:... :mad:
Var fan nästan på väg att vända och slänga in en sten i vardagsrummet där... Men jag såg inga skador på min NYLACKADE KÅPA... :mad: så jag lungade ner mig lite... men sedan höll jag f-n på att köra av vägen för mina tankar vandrade på oviktiga tanker.... :gnissla

:smasha nästa gång ska de få smaka på lite sydlänskt temprament... :gnissla

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
jag har dålig koll på vart ni försvann, men jag vände & försökte hitta er, men utan framgång.

det blev en himla massa mil idag iaf, måste blivit minst 30 iaf
bara en raka med bus som saknades.

synd att man hade mörkt visir sista milen hem, men annars ett toppengaz

996D

BTG 7,16.9
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati FTW
Ja det blev ju en go runda idag!
ca 24mil slutade det på för mig, men vi tog åsen även på hemvägen.
Synd att vi tappade bort några. Jag tror jag vet var det var och där stannde
vi inte och samlade hela gruppen utan det gjorde vi efterföljande stopp.
Nya tag nästa gång o tack för ett gott gazz idag! :tummenupp

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
.
Som sagt gott gaz, lite synd att det vara 10 mil hem bara :tungan
Lite stel i nacken när man klev av typ :huvet

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Fy tusan va solen störde sista vägen som vi hade häng på er, jag höll på att köra i spenaten i en tajt kurva bara för att nån hade glömt att tvätta mitt visir... :näsblod Blänkte och bländade som satan. Jajja, det var kul i alla fall, bra vägar och det var ett attans fint väder som smög sig ut!
Nästa tisdag igen?

Fahrer

SMC BKK/SHK Instruktör
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
GSXR750 SRAD ratbike
Och oss som ni "glömde vänta in" fick köra snällt hem på väg 13... :mad:
Var hemma lagom till avspark Tyskland-Italien i alla fall :)

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
Gött Gazz

Riktig härlig runda faktiskt, även om en liten vilsekörning inträffade. jag o Hampus skulle ju ändå åt de hållet :) ... Detta va ju min första tt men nu ska jag försöka hänga me hela sommarn :yoparty . Mitt bakljus ska jag ta en närmare titt på efter jobbet hehe..
men till min förvåning direkt när jag kommer hem så står harry haffa o väntar en på tågstationen i klippan, jag skulle ändå dit o möta upp tjejen, en liten blåskontroll och almänt snack me farbror blå. skittrevlig kille ända tills jag sa att jag väntade på tjejen som kom me tåget..
VA!! SKULLE DU ÄNDÅ HIT. Plötsligt var han inte så glad längre att han lyckats stanna mig :banana ..

men men , vi CS nästa tisdag

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
imaster skrev:
2282427 Fy tusan va solen störde sista vägen som vi hade häng på er, jag höll på att köra i spenaten i en tajt kurva bara för att nån hade glömt att tvätta mitt visir... :näsblod Blänkte och bländade som satan.

Nära skjuter ingen hare... :hihi
Och jag fick med mig en hare hem :rolleyes:
Fast, det hände inget då det var mer av en förlägning av vägen, bara det att det var grönt gräs och inte svart fin asfalt helt plötsligt...

:hej

one4fun

Snart börjar bankalaset :-)
Gick med
31 Oct 2004
Hoj
Honda CB 600F Hornet 2008a
PutteLiten skrev:
2282110 Oh, vänta jag glömde näna Pinnkastarhuset...

Sista huset i Stenestad, i "uppförsbakcen" tyckte det var kul att kasta en inte att föringa gren på mig - JA DEN TRÄFFADE:... :mad:
Var fan nästan på väg att vända och slänga in en sten i vardagsrummet där... Men jag såg inga skador på min NYLACKADE KÅPA... :mad: så jag lungade ner mig lite... men sedan höll jag f-n på att köra av vägen för mina tankar vandrade på oviktiga tanker.... :gnissla

:smasha nästa gång ska de få smaka på lite sydlänskt temprament... :gnissla

Fan jag tyckte också att det kom något farande som landade strax framför mig, kan ha varit en större barkbit, trodde det var en slump men nu vet vi att det var planerat....... :fatta!

Kuazimudo

Medlem
Gick med
23 Dec 2005
Hoj
GSXR1000'-K7'' Mv-Agusta RC'
:yoparty :tummenupp Tackar för en trevlig och kurvig runda i går, många trevliga människor, :D :fyllisar skål till nästa gång vi ses'. :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år