Mange_H
RoH
Kommer
Hemma jag med. Skickar en från VBK. Fabbo Dr skickade honom till X-ray strax innan jag lämnade akuten. Han var vid gott mod o lär nog vara igång snart igen.
:sova...
Krya på dig...........och håll dig på hjulen framöverPrexis hemkommen efter en total genomgång, gipsning mm.
Ett ben i handen var av men låg fint ihop så det blir gips i 3 veckor
Sen när dom just skulle släppa hem mig upptäckte en söt blond kirurgläkare att mina pupiller var olika stora upp på CT röntgen för att kolla så att det inte var nån blödning i hjärnan. Sen konstaterades det att det tydligen var ett normalläge för mig
Men hemma nu i alla fall
Nu hoppas jag bara att hojen blir hel på 3 veckor.
Krya på sig farbror.Prexis hemkommen efter en total genomgång, gipsning mm.
Ett ben i handen var av men låg fint ihop så det blir gips i 3 veckor
Sen när dom just skulle släppa hem mig upptäckte en söt blond kirurgläkare att mina pupiller var olika stora upp på CT röntgen för att kolla så att det inte var nån blödning i hjärnan. Sen konstaterades det att det tydligen var ett normalläge för mig
Men hemma nu i alla fall
Nu hoppas jag bara att hojen blir hel på 3 veckor.
...upp på CT röntgen för att kolla så att det inte var nån blödning i hjärnan. Sen konstaterades det att det tydligen var ett normalläge för mig
Men hemma nu i alla fall
Så, de röntgade hjärnan men hittade inget?
Håller med Micke oxå, slöseri med skattemedel, ovanstående kunde jag konstaterat med ett ekolod
Sen kan man ju undra varför en söt blond kirurgläkare tittar in i dina ögon Ja, ja, hon såg väl något som ingen av oss andra sett. Men fan vet vad?
Krya på dig Krille
Krya på dig Krille! Då var det din tur att gå i gips i tre veckor. Själv så tar jag av mitt idag. ) Tur att det inte gick värre iaf
Prexis hemkommen efter en total genomgång, gipsning mm.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|