Tuff 14-åring

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
TreoKwak skrev:
Men komigen..killen är 14år...hur gamla är ni? 16 ? :tungan

Min definition av moppefucko är alfa-hannen i lunchrummet som kan allt och vars "polare har en V-max*", men som själv inte kan ha hoj för han skulle köra ihjäl sig då.. :4skrika

*eller en 'elvahundra'
Japp där har vi defenitionen på ett MF ;-)

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
No1 skrev:
NYTEKNIK med flera...

I bland så tycker jag att vissa av er visar en än mindre mognad än dom så kallade "moppefuckon" som ni så gärna hackar på här på detta forum vilket är skrämmande...

Och NEJ, jag vill inte heller att moped folket skall vara på detta forum då det skall vara ett forum för just folk som har eller har ett intresse att köra SPORTHOJAR, men för den saken skull så tycker jag att det är mer än fördjävligt att NI som skall verka vara så mycket äldre än dom sk "moppefuckona" beter er omognare än dem...

NYTEKNIK mfl, hur var ni när ni var i deras ålder, vad såg ni upp till & hur moget betedde ni er då!!??

En sista fråga i ämnet, vilka är det som FÖRHOPPNINGSVIS om något år skall komma att köra motorcykel och föra vidare mc traditionen!!??

Säg gärna nej tack till moppe killarna men att försöka förnedra dem som NYTEKNIK mfl gör, nej tack då det endast är dålig stil!!!

No1...

Precis, Har vissa polare som är jävligt spydiga då kidsen kommer fram vid macken och frågar en massa.Visst kan man bli lite less ibland men jag brukar vara schysst och svara på alla dessa "hur fort går den ?" "kan du inte köra lite på bakhjulet ?"
Menar man vet ju hur tufft man tyckte det var med någon som slangade förbi därför bjuder jag på mig själv så ofta det går då någon frågar...

Förgyllde semestern för många barn som satt i varma bilar på E4:an :banana

Last edited by a moderator:

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Intressant profil på den genomsnittlige forumbesökaren där. "Mogen" är väl inte ett ord som jag skulle använda.

edit: Intressant f ö att lägga ut namnet på folk. Vad är tanken bakom det?

Last edited:

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Vi har alla varit moppefuckon.... somliga växer ifrån det - andra inte !

//A

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
No1 skrev:
I bland så tycker jag att vissa av er visar en än mindre mognad än dom så kallade "moppefuckon" som ni så gärna hackar på här på detta forum vilket är skrämmande...
Det är kanske inte brist på mognad i ditt fall men en allvarlig brist är det dock. Ge fan i att skriva ut folks namn.

Edit: jag är för snäll...

Last edited:

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Twosaint skrev:
Precis, Har vissa polare som är jävligt spydiga då kidsen kommer fram vid macken och frågar en massa.Visst kan man bli lite less ibland men jag brukar vara schysst och svara på alla dessa "hur fort går den ?" "kan du inte köra lite på bakhjulet ?"
Menar man vet ju hur tufft man tyckte det var med någon som slangade förbi därför bjuder jag på mig själv så ofta det går då någon frågar...

Förgyllde semestern för många barn som satt i varma bilar på E4:an :banana

Ja det är inte snällt!
Faktum är att det är nästan bara unga småkillar som tycker man är häftig, även om man skulle vilja att alla gjorde det!
Har hjulat typ två ggr bara i dag för att nån liten kille gesikulerat "kör på bakhjulet då" :banana
Man måste ju som sagt bjuda lite på sig själv!

Sen så har jag iofs förgyllt vardagen för "smågrabbar" i 30års åldern med... Många tycker det är lite ballt även i fall dom inte får visa det fär flickvän/fru/polare...
Men sitter dom ensamma i sina bilar så gestukilerar dom med.. ;-)

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
brukar man inte tilltala små barn med fullständigt namn när man skäller på dom? jag tycker inte att nyteknik har gjort något dåligt, om jag bortser från detdär med mustachen. :gnissla

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Vänligen lägg inte ut namn m.m. Ändrade det i tråden. Räcker med "nickname". tack

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
DisqoBizkit skrev:
Ja det är inte snällt!
Faktum är att det är nästan bara unga småkillar som tycker man är häftig, även om man skulle vilja att alla gjorde det!
Har hjulat typ två ggr bara i dag för att nån liten kille gesikulerat "kör på bakhjulet då" :banana
Man måste ju som sagt bjuda lite på sig själv!

Sen så har jag iofs förgyllt vardagen för "smågrabbar" i 30års åldern med... Många tycker det är lite ballt även i fall dom inte får visa det fär flickvän/fru/polare...
Men sitter dom ensamma i sina bilar så gestukilerar dom med.. ;-)

wheelade förbi en S80 med barnfamilj häromdan, vid rödjuset en bit bort glider den upp och föraren, mannen i familjen gjorde :tummenupp och ett brett smile...

von reisen

Snacka går ju...
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR -03
Det fräcka med denna tråden var ju när man gör sig lustig över 14-åriga MF, samtidigt som man visar vilka forum man gillar att tråla... :rofl

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
No1 skrev:
Sen måste även DU!!?? inse att det är fler dubbelt så stor risk att NÅGON, oavsett ålder rycks med efter att ha sett ett GP lopp med Rossi och grabbarna än efter att ha sett en film likt Ghost Rider och då ger sig ut för att efterlikna sin idol...

Men det är ju förståss lättare för en sån som du att enkom hacka ned på en film likt GR då den ligger inom räckhåll för dig... ;)

No1...
men om man imponeras så mycket av rossi att man måste köra som han kan man ju iaf åka till en bana. vill man va ghost rider så finns det ju inte så många val var man ska köra...

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
No1 skrev:
NYTEKNIK med flera...

Och NEJ, jag vill inte heller att moped folket skall vara på detta forum då det skall vara ett forum för just folk som har eller har ett intresse att köra SPORTHOJAR, men för den saken skull så tycker jag att det är mer än fördjävligt att NI som skall verka vara så mycket äldre än dom sk "moppefuckona" beter er omognare än dem...

NYTEKNIK mfl, hur var ni när ni var i deras ålder, vad såg ni upp till & hur moget betedde ni er då!!??

En sista fråga i ämnet, vilka är det som FÖRHOPPNINGSVIS om något år skall komma att köra motorcykel och föra vidare mc traditionen!!??

Säg gärna nej tack till moppe killarna men att försöka förnedra dem som NYTEKNIK mfl gör, nej tack då det endast är dålig stil!!!

No1...

Oj då, detta tog verkligen skruv. Min mening var verkligen inte att vara taskig mot någon. Speciellt inte någon utan möjlighet att försvara sig. Så som den djupt imponerade pojken framställs av No 1. Å andra sidan var hans inlägg saxat ur ett öppet forum avsett för beundrarpost. Det var inte tjuvläst ur en dagbok. Om något är skrämmande är det väl att en 14-årig pojke uttrycker sin lojala beundran för en vuxen man helt befriad från omdöme och hänsyn?

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
No1 skrev:
Ursäkta, men hans NAMN finns med i hans profil som RR åkare här på forumet!!!

No1...

Nej, mitt namn finns inte i min profil. Det kan vem som helst se. Men om man vet vad jag har för startnummer kan man ta reda på det. Man får altså luska och leta en del. Men det gör mig faktiskt inget att andra vet vad jag heter. Jag har rent mjöl i påsen och många vet ju vem jag är från depån. Men jag undrar varför det var viktigt för dig att använda mitt namn istället för mitt Nick. Jag anar något dunkelt behov att skrämmas. Jag vet var du bor, ungefär. Sådant hör verkligen inte hemma här utan i helt andra miljöer.

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Istället för att skratta åt dom å verka diviga äre väl bättre att visa dom till rätta? Så gör iaf jag när yngre ungdommar kommer fram å frågar... Sen tycker jag att man kan bjuda på sig så länge det är inom rimliga gränser.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
No1 skrev:
Sen måste även DU!!?? inse att det är fler dubbelt så stor risk att NÅGON, oavsett ålder rycks med efter att ha sett ett GP lopp med Rossi och grabbarna än efter att ha sett en film likt Ghost Rider och då ger sig ut för att efterlikna sin idol...

No1...
Men nu är du ute och motorcyklar igen P, bankörning sker ju på inhägnat område, det har väl inget med outlawkörning att göra alls.

Skicka mig mina 2 DV band nu din skojare :tungan

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...