Till filmens försvar så verkar han faktiskt växla upp där och kopplingen är väl inte indragen MotoGp-på-den-tiden-långsamt men det är någon sekund typ...med kopplingen fullt indragen.
Till filmens försvar så verkar han faktiskt växla upp där och kopplingen är väl inte indragen MotoGp-på-den-tiden-långsamt men det är någon sekund typ...med kopplingen fullt indragen.
Jerka i samma film (Katana...?)Sudden i filmen G, Suzuki GS750 LowSlinger
Ja Katana nr 93Jerka i samma film (Katana...?)
Nej nu fick du mig att tänka på Black Rain med han Douglas. En orgie i felplacerat ljud. Dessutom vinner han sittsndes på en HD. Även i US of A har de bekymmer med mc i filmer.Hollywood då? Alltid dubba in ljud som inte hör till hojtypen.
Fyrtaktsmuller ur en expansionskammare - sabbar hela filmen.
Johoorå! kan man visst! Speciellt när jag hade en H-D Electra med ruta.Min pet peeve är den inledande scenen till Sons of Anarchy. Röka medans man kör hoj - jo tjena.
Vad körde Mia för hoj, har för mig att det var en 125;a.Sudden i filmen G, Suzuki GS750 LowSlinger
Till filmens försvar så verkar han faktiskt växla upp där och kopplingen är väl inte indragen MotoGp-på-den-tiden-långsamt men det är någon sekund typ
Svensken Karling som nämns i tråden sålde mig däcken från en av hojarna då regissören (?) ville ha nabbdäck på hojarna istället.Nu minns jag inte motorcykelscenerna och hur dom gjort med ljud osv. men jag läste den här intressanta tråden om Lisbeth Salanders hoj och där har dom lagt ner lite jobb på bygget iallafall.
Ang. Beck-filmen är han som kör 125:an lillebror så kanske därför valet av en enklare hoj.
App app app!Sant. Med Sekt-Tom så sitter hojen i vart fall inte fixerad på en skamkärra med fartvindsfläkt på flaket till dragbilen.
Alltid något.
Tompa kan ju t.o.m. byta däck i farten, i Mission impossible.Tacka vet jag lille Tompa på sin röda GPZ900R...utan hjälm.
View attachment 507459
Man ser tydligt att han drar jämnt med jetfightern i bakgrunden.
Det gjorde Prince i Purple Rain också.Tompa kan ju t.o.m. byta däck i farten, i Mission impossible.
App app app!
Jag bodde i Sevilla när det spelades in någon TC film. Knight and Day kanske
Då tittade jag på när bil o släp med TC o någon tjej drogs ikring i stan.
Rätt kul att se faktiskt.
Är du säker?Sant. Med Sekt-Tom så sitter hojen i vart fall inte fixerad på en skamkärra med fartvindsfläkt på flaket till dragbilen.
Alltid något.
Skillnad på folk och folk. Själv sliter man ibland att skifta däcket hemma i garaget.Tompa kan ju t.o.m. byta däck i farten, i Mission impossible.
Hojen står säkert på en kärra, men det beror inte på att Tom inte kan köra hoj, utan pga att kameran måste stå på något!Är du säker?
Det ser ut som blå spännband som på bilden...
Säga vad man vill om tompa men alla manliga MC förare har någon gång dragit på fullt till varvstopp och skrålat "Highwaaaayyy to the DAnJer ZoNe" i hjälmen.Tacka vet jag lille Tompa på sin röda GPZ900R...utan hjälm.
View attachment 507459
Man ser tydligt att han drar jämnt med jetfightern i bakgrunden.
- Vafan nu får man ha den jäkla refrängen i huvvet resten av veckan.Säga vad man vill om tompa men alla manliga MC förare har någon gång dragit på fullt till varvstopp och skrålat "Highwaaaayyy to the DAnJer ZoNe" i hjälmen.
Ni som inte säger att ni gjort detta ljuger.
Nä, Tompa är en fjant.Säga vad man vill om tompa men alla manliga MC förare har någon gång dragit på fullt till varvstopp och skrålat "Highwaaaayyy to the DAnJer ZoNe" i hjälmen.
Ni som inte säger att ni gjort detta ljuger.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|