Tungpiercing o alkohol

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Piercarn sa att man ska låta bli alkohol en vecka efter man piercat tungan... Varför? alkohol är väl renande om nåt :o
Glömde fråga

Snus/stark mat kan man väl tänka sig kan få den o svulna men fattar inte va öl skulle göra för skada

alkohol tunnar ut blodet...

Du har då ett hål i ett organ som har Jä-ligt mycket cirkulation, och som konstant rör sig, gissa nu vad som händer om såret inte är läkt och du tunnar ut blodet?

:näsblod

Du kan dricka utan problem. Dock inte samma dag som en vän till mig gjorde, aspackad 5 timmar efter tungpiercingen :3freak

3037068 alkohol tunnar ut blodet...

Du har då ett hål i ett organ som har Jä-ligt mycket cirkulation, och som konstant rör sig, gissa nu vad som händer om såret inte är läkt och du tunnar ut blodet?

:näsblod
Gör det verkligen det?
Borde det inte vara tvärt om då det är vätskedrivande?

Han sa väl också att du inte fick hångla eller utöva andra orala aktiviteter under 1 månad efter piercingen :D

Nae de sa han inte så de vet jag inget om ... :D

måste ju provanvända den asap

hmmm nu vet jag inte om man vågar dricka eller inte .. blir antagligen att stå över ..Fet fest ikväll :(

Nae de sa han inte så de vet jag inget om ... :D

måste ju provanvända den asap

hmmm nu vet jag inte om man vågar dricka eller inte .. blir antagligen att stå över ..Fet fest ikväll :(

Ärligt, stå över. Det är verkligen inte värt att få massa strul. I värsta fall får du hjärnhinneinflammation och dör......... det är ju inte så kul. :pannkyss

Jag skötte min exemplariskt men fick ändå åka till doktorn och kolla den. :gnissla

Piercarn sa att man ska låta bli alkohol en vecka efter man piercat tungan... Varför? alkohol är väl renande om nåt :o
Glömde fråga

Snus/stark mat kan man väl tänka sig kan få den o svulna men fattar inte va öl skulle göra för skada

Lustigt jag har fått höra att man skall ge faan i tungpeircingar och dricka loads me´booz and beer!

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick