Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=1683&iItemId=136440Hur går man vill väga för att smörja vajer?
Jag har för mig att Touringbutiken och Handelsboden har liknande.
http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=1683&iItemId=136440Hur går man vill väga för att smörja vajer?
Men den går ofta av på dem. Att svetsa i den är ingen bra ide... Har testat och det håller inte länge.
Till TS:
Kopplade med badrumsvågen nu och den stannade på mellan 4-5kg. Hojen är en 750 -98. Har dock smort upp "skruven" som du ser på bilden nedan.
Så här menar du?
Ett tips istället för att sveta är att göra en ny genom att böja till en plåtbit helt enkelt. Tog 20 minuter för mig, kostade under 1:-, jag sparade 930:- och slapp 2-3 veckors leveranstid. (rent tekniskt fick jag faktiskt betalt då jag gjorde det på arbetstid :myglare)
Menar du att den där mojängen kostar 930:-!!!!
Den ser likadan ut som till en DT50 och då kostar den 71:-
(EDIT) Kollade "renoveringssats koppling" på duells, och då kostar den 279:- till motorcykeln.
Menar du att den där mojängen kostar 930:-!!!!
Den ser likadan ut som till en DT50 och då kostar den 71:-
(EDIT) Kollade "renoveringssats koppling" på duells, och då kostar den 279:- till motorcykeln.
Det stämmer, fast ändå inte. Om jag beställer den själv från utlandet kostar den runt 500-lappen men mc-verkstaden vill ju såklart tjäna lite på mig också. (Även om jag fick göra jobbet själv och leta upp serienummer osv...)
Det gick alltså inte att köpa den trasiga delen löst utan man får beställa hela "skruven".
Hehehe, den där mojängen har pajjat på min 750 också!
Lödde ihop skräpet och den har hållt i 500 mil hitils.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|