fan, då ska jag sälja mina mä.... utgångspris 995:-Gottis skrev:med tanke på alla pösörer här på SH som aldrig skrapar varken på bana lr Gata (som tur är ) så borde jag få tusenlappar för dom
fan, då ska jag sälja mina mä.... utgångspris 995:-Gottis skrev:med tanke på alla pösörer här på SH som aldrig skrapar varken på bana lr Gata (som tur är ) så borde jag få tusenlappar för dom
Några sånna finns inte... här kör alla som fan!Gottis skrev:med tanke på alla pösörer här på SH som aldrig skrapar varken på bana lr Gata (som tur är ) så borde jag få tusenlappar för dom
HanneZ skrev:Några sånna finns inte... här kör alla som fan!
äää fan, lägger mig. Han får ta domGottis skrev:Okej HanneZ bjuder första 1000 lappen vem bjuder nästa
Dom där va enna snedslitna, burkar du mkt för o få ner knät i backen lr?Gottis skrev:Okej HanneZ bjuder första 1000 lappen vem bjuder nästa
Ja i mån av plats, men det brukar vara knökfullt på nästan alla körningar, medlemmar har förtur till bokningen. www.sydskanesemse.nuJocke K skrev:Är det öppet även för oss som inte är medlemmar i klubben?
/Jocke
GSXR1100R skrev:Ja i mån av plats, men det brukar vara knökfullt på nästan alla körningar, medlemmar har förtur till bokningen. www.sydskanesemse.nu
HanneZ skrev:Dom där va enna snedslitna, burkar du mkt för o få ner knät i backen lr?
Inte nu i år, ligg på låset nästa år.Jocke K skrev:Finns det någon möjlighet att bli medlem i närtid?
/Jocke
GSXR1100R skrev:Inte nu i år, ligg på låset nästa år.
Du får kolla på hemsidan i slutet av året, i år skedde detta vid nyår, listan blev full rätt snart så man måste vara snabb.Jocke K skrev:När släpps plattserna för nästa år? Och hur anmäler man sig?
/Jocke
freding skrev:...vad jag kan se på www.nickes.nu och www.bankörning.com, e de inga mer körningar? Eller var hittar jag Kinnekulle och Anderstorp? Och finns det inte fler än tre körningar bokade på Gelleråsen än så länge?
Gott..! Synd för mig som bor nära A-torp att det bara finns 4 än så länge... men det kommer väl några till snart...Evert skrev:110 körningar är inlagda på bankorning.com nu!
Evert skrev:110 körningar är inlagda på bankorning.com nu!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|