Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mansås.
Jo, Dax Wax är ju ett notoriskt otyg på de flesta sätt och vis. Och ett ganska fast vax. Men klarar det verkligen att hålla en tuppkam uppe?Dollar Store har något vax som heter "Dax" eller liknande. Det är som limstift i storpack, håller frillan fint och kan inte tvättas ur. Ever.
En sån burk har jag liggandes hemma. Samma som inköptes unders studenttiden. Otroligt svårt att få ur håret, för att inte nämna fingrarna...Jo, Dax Wax är ju ett notoriskt otyg på de flesta sätt och vis. Och ett ganska fast vax. Men klarar det verkligen att hålla en tuppkam uppe?
Hade en klasskamrat som hade lång tuppkam så inihelvet (60cm+ lätt)
Han använde kopiösa mängder hårspray minns jag.
Vet inte om han använde något annat först.
Men det behövdes en medhjälpare för att applicera.
Allt om tapetklister och sånt är bara snack.
Köp hårsprayen Björn Axen Rock Hard. Har du hög tuppkam kan det gå en tredjedels sprayburk typ.
// En som vet![]()
Tuppera med kam och hårspray
Det känns som att det är första steget ja. Skulle det inte bli bra så drar jag till med epoxyJa, så här enkelt är det. Skit i trälim, gelatin och annat kladd. Köp en hårspray (vilken som helst som är motsvarande strong/extra hold/etc) funkar) och spraya samtidigt som du kammar upp. Låt det torka en liten stund (tar bara nån minut, eller mindre) när du fått rätt form och spraya sen rejält extra för ordentlig stadga. För mig höll det då till med att sova med, så länge jag låg på sidan då, och detta trots trots att jag har det kanske mest ostyriga håret på denna sidan Atlanten.
Sören vet hur man gör:
http://www.youtube.com/watch?v=MNIMzBvcNfQ
min va nog knappt 10 cm men daxwax funka i 30 min.Jag har faktiskt tuppkammat med daxvax. Tuppkam->hjälm på-> hjälm av-> tag tag->ryck till->floing->tuppkam. Inte någon jättekam dock.
Yes diskmedel är hemligheten. Både för att få det ut håret och få bort det från tassarna.Otroligt svårt att få ur håret, för att inte nämna fingrarna...
Jag brukar köra med det om jag har halvkort hår (ett par centimeter) Och bara vill få det något som när under kontroll.dax wax funkar inte! Det duger faktiskt inte till nått.
problemet e att det blir kladdigt å äckligt men gör inte som man vill och förlorar formen ändå, men så har jag extremt mkt hår på huvudet ocksåYes diskmedel är hemligheten. Både för att få det ut håret och få bort det från tassarna.
Jag brukar köra med det om jag har halvkort hår (ett par centimeter) Och bara vill få det något som när under kontroll.
Här har vi resultatet! Spray, spray och åter spray var receptet som funkade![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |