geting
Ny medlem
Det var ingen dålig generalisering du kiwi, veeeeeerkligen nyanserat
Det var ingen dålig generalisering du kiwi, veeeeeerkligen nyanserat
Är faktiskt inte det minsta sugen på att ta en lång politisk debatt här men om du nu ska smutskasta högern så får du göra det ordentligt och inte i form av onyanserade generaliseringar. Annars kan jag nog komma med en ännu längre lista på saker som "vänstern" har gjort sen 1700talet som knappast varit bra för "arbetarna".
Jävlar va du skulle få smaka på rörken då!Vi kommer alla att sluta på effektbegränsade 125r...
Jävlar va du skulle få smaka på rörken då!
Äh...jag snurrar upp dig alla dar i veckan!
(tjyvtrimmar vettu)
Tänk - du är för evigt dömd att köra 125:a! moahahahahaha
Fusk!!!
Gör du det skickar jag Jörgen med tillhörande läderkit på dig
Evigt dömd..
Hahahaha!
Detta var humor!
Det här får jag nog skriva om i "vad fick dig att le idag"-tråden
They don't call him Stötstången for nothing! (försök inte vara lustig! "hur vet du det?" kommentaren får du inte använda!!! )
"Men det var inte.. meningen! han såg ut att vara i 40-årsåldern och väldigt sportig han hade ev delar till min motorcykel så jag följde med hem "Ok...
du VET bara alltså
Åkkeeej...
"Men det var inte.. meningen! han såg ut att vara i 40-årsåldern och väldigt sportig han hade ev delar till min motorcykel så jag följde med hem "
Vad hette den fantastiska tråden om den killen som skrev en liknande sån tråd, fast utan hemgången?
Nåväl - för att knyta an till tråden: Det hade iaf inte varit ett öde värre än att tvingas köra Wild Star...
"Men det var inte.. meningen! han såg ut att vara i 40-årsåldern och väldigt sportig han hade ev delar till min motorcykel så jag följde med hem "
Vad hette den fantastiska tråden om den killen som skrev en liknande sån tråd, fast utan hemgången?
Rosenhilltråden
Ja den spårade ju inte ur alls.
They don't call him Stötstången for nothing! (försök inte vara lustig! "hur vet du det?" kommentaren får du inte använda!!! )
Den får en alltid på bra humör.2870798Skit också! jag som skulle gå och lägga mig Den är bäst!
Jupp, särskilt eftersom att det är nya körkortsregler på gång inom de närmaste åren för bl.a. MC så finns den risken. Ännu fler nötter som är ute och kör över sin förmåga på oförsäkrade hojar. Och vilka får betala deras rehabilitering och liknande när de planterat hojen i ett dike och är förlamade från bröstvårtorna och nedåt?Förövrigt tror jag att de här höjningarna endast kommer resultera i att fler kör oförsäkrat och om de ändå skall köra oförsäkrat varför ens ta körkortet då?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|