ptb59
Ny medlem
Tackar ja det var en oplanerad lösning som koms på under arbetet, blev lyckatSnitsigt med plenumet!
Tackar ja det var en oplanerad lösning som koms på under arbetet, blev lyckatSnitsigt med plenumet!
Finns massor av dom på Blocket bara att köpaFan ångrar lite att ja sålde min Nightster. Lutar lite åt en Harley igen next year.
TackarSer bra ut!
Ja tassens hoj börjar likna nått skall åka o besöka honom i dag är det tänkt
Nedan: ny bild på min som fått lite färg i år samt förstärkt/förbättrad svingarms/motorfäste samt ny fullt justerbar sportgaffel med dubbla ISR 6 kolvsok med 330 skivor.
och i stället för laddluft kylare har jag installerat Snow performance vatten/metanol insprutning som startar en progressiv kurva rakt in i spjällhusets som fungerar väldigt bra
Även ny ECM är på gång då jag haft ganska mycket otur med Power Comander pti som gått i sönder byter jag till en Thundermax i stället.
https://www.facebook.com/pages/Deep-valley-Workshop/411216548967190
Sjukt coolt bygge!
F-n man blir bara mer och mer sugen på HD...
Just nu är den väldigt billig i försäkring så vi får se vad den kommer att kosta när jag väl fått omregistrerat den till ombyggt fordon för turbons skull, tänker ha ett väldigt lågt laddtryck näst intill 0 när den effektbänkas för besiktningen skull och hoppas få den under 100 rwhk trotts screaming eagel E cam o lite portning.Märkesförsäkringen gör inte saker och ting sämre heller!
Just nu är den väldigt billig i försäkring så vi får se vad den kommer att kosta när jag väl fått omregistrerat den till ombyggt fordon för turbons skull, tänker ha ett väldigt lågt laddtryck näst intill 0 när den effektbänkas för besiktningen skull och hoppas få den under 100 rwhk trotts screaming eagel E cam o lite portning.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|