det är väl inte så lyckat va!!Link skrev:är jag sjuk om ja pilla dit en turbo på min cross !!!!!!
erik sa oxå att det inte var så specielt bra...sEiKo skrev:Den ena crossen är vad jag kan förstå en wr250f?
Dom är båda 4-taktare, så det går.
Det har gjorts förut, enduroåkare (kommer inte ihåg vad han heter) Fick en husaberg 650 turbokonverterad av marklund express och skulle köra paris-dakar.
Men det sket sig, turbo var inte förbjudet men han fick inte starta ändå av nån anledning.
sEiKo skrev:Den ena crossen är vad jag kan förstå en wr250f?
Det har gjorts förut, enduroåkare (kommer inte ihåg vad han heter) Fick en husaberg 650 turbokonverterad av marklund express och skulle köra paris-dakar.
Men det sket sig, turbo var inte förbjudet men han fick inte starta ändå av nån anledning.
sEiKo skrev:Fel av mig, det var en xr650.
http://www.desertdealer.com/honda/xr650rturbo/xr650rturbo.htm
Jaså?blom skrev:erik sa oxå att det inte var så specielt bra...
Troligenbebbe skrev:Kan bara spekulera i hur det fungerar i sahara och när man har kört en sisodär 20-30mil, HETT
sEiKo skrev:Troligen
Men har marklund byggt den lär han ju ha lagt ner lite tanke bakom bygget hoppas jag.
sEiKo skrev:Den ena crossen är vad jag kan förstå en wr250f?
För att slippa mer rättelser så kan jag säga att det står på sidan som jag länkar till.Slappa skrev:Personen i fråga är PG Lundmark!
//D
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |