Turbobusa streetfighter

EST

mOngoPuttSÄr...
Gick med
30 Aug 2004
Ort
Örebro
Hoj
Speed Triple/Vespa 160 GS & 150 Super/SR 500 X 2
Kanoooon den lär ju bli skitkul att leka med. Ska du sänka den med det gjorde polarn & den blev skitsnygg ( iförsig så hade han bara nån 150cc i sin men ändå).
 

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Japp det va vi som var med....jobbigt med sanningen men man kan ju bara skylla på sig själv som man bäddar får man ligga.
Busan är kvar jag sålde lite andra grejer i stället..
Busan ska till marklund efter nyår nu blir det 450hk hoppas jag på ska gå fortare på isen i mars..

Såg också Arga snickaren.

Känner igen mig otroligt i hur ni hade det. Skulle också stå och böla om någon verkligen frågade hur man mådde.

Men det är som vanligt man biter ihop och kör på utan att tänka så mycket. Sålde dock hojen då jag insåg att man kan inte ha två stora hobbys samtidigt. En sak i taget.

Bra jobbat i alla fall och lycka till vidare i livet :tummenupp
 

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
gällande dubb så ska du nog ha många utifall du får nåt kast o bra med utstick.jag kör med vagnsbult slipade o härdade och en tjock slang.
200km/h det går utan problem med 180hk men efter 200km/h börjar det o gå tungt.jag körde 247km/h i snitt första året med busan utan turbo jag tror jag körde 280km/h i toppspeed då så det går rätt tungt med dubb...

Tack för svaret! Jag ska hälsa det till polarna som tagit över min gamla GSX750 turbo och ska göra i ordning den för Funäs.
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Grymt att du är på banan igen Peter! Det gläder mig mycket och jag ser fram emot din nya skapelse, tokjävel;)
Själv är jag lika farträdd som tidigare. Vågar inte gasa satan så det blir nog snowracer igen. Då går det snabbt vare sig jag vill eller inte ;)

Kör hårt Peter!:tummenupp
 

busaturbo

342km/h on ice
Gick med
4 Apr 2009
Ort
svanå herrgård
Hoj
KTM 580-02 motard
Grymt att du är på banan igen Peter! Det gläder mig mycket och jag ser fram emot din nya skapelse, tokjävel;)
Själv är jag lika farträdd som tidigare. Vågar inte gasa satan så det blir nog snowracer igen. Då går det snabbt vare sig jag vill eller inte ;)

Kör hårt Peter!:tummenupp



Tack...:tummenupp

Jo det har vart en jobbig tid men nu jävlar tänker jag inte bita ihop längre,det finns mer än bara jobb.....

:banana
 

busaturbo

342km/h on ice
Gick med
4 Apr 2009
Ort
svanå herrgård
Hoj
KTM 580-02 motard
ORGINALET ÄR DET PÅ ALLA SÄTT!! :D:D:D:D:D

:rolleyes:

Dock gillar jag flak"moppen" som blir grymmer!! :krama

Det vet du :tummenupp Kopierar man världens snyggaste streetfighter kan den bara bli snygg....
Patrik du kan ta weelie rekord med flakan om du vill..Jag startade den för första gången i dag o den kommer bli hysterisk..
 
Last edited:

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
ORGINALET ÄR DET PÅ ALLA SÄTT!!:rolleyes:

:D

Dock gillar jag flak"moppen" som blir grymmer!! :krama


"Fortsättning på "Turbobusan" kommer snart i en film nära dig där den lottas ut till glad vinnare"

Haha hade självklart orginalet i baktanke :krama och som kommer alltid vara stråt vassare alla kopior, vilket jag tror inte enbart är min utan andras drömhoj också :tuttar
 

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Göteborg / Hisingen
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Ursäkta att man kapar...

"Fortsättning på "Turbobusan" kommer snart i en film nära dig där den lottas ut till glad vinnare"

Hmmm det är inte samma båge som skulle lottats ut för typ 2 år sedan som det vart sådant jäkla tjabbel om för folk kände sig lurade?
 

busaturbo

342km/h on ice
Gick med
4 Apr 2009
Ort
svanå herrgård
Hoj
KTM 580-02 motard
Den blir nog sjuk satan vilket jag gillar skarpt!!:tummenupp

Dock satsar jag - med dina hyper dyper special däck - på en 300km/h wheelie under Speedweekend vilket lär vara hyffsat ok om det lyckas, annars får vår "hybrid" om den blir klar äran att nå dessa siffror på is!!:tummenupp

Kul att du ska till orsa då får man en hel del motstånd med dig bakom styret..:D Men jag måste bara fråga vilka däck ska du åka på????
Det är ju inte mina!!.. Jag har ju inte ens några hela alla är trasiga dessutom vet jag inte om jag får nåt o funka i farter runt 300+...
Så mina är det inte...
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Ursäkta att man kapar...



Hmmm det är inte samma båge som skulle lottats ut för typ 2 år sedan som det vart sådant jäkla tjabbel om för folk kände sig lurade?

hoppsan..undrade just desamma..inte för att jag köpte några lotter då men..:rolleyes:
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Ursäkta att man kapar...



Hmmm det är inte samma båge som skulle lottats ut för typ 2 år sedan som det vart sådant jäkla tjabbel om för folk kände sig lurade?

Precis! Riktigt jävla störande och dåligt beteende!!!! Jag köpte en lott, men har en kompis som köpte 10st(2500 kr):mad::mad::mad:
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Köp fler lotter, det kan kanske bli fler lotterier!

"Ja, det var 1, 2, 3, tredje gången gillt...."

Ja inte fel att tjäna 250 kr x 1250 lotter = 312500 kr minus lite omkostnader. Hoppas verkligen att det inte är lurendrejeri på gång! Då blir det.....:mad: Får hoppas att de inte fick sålt alla lotter sist och att de fortsätter nu.
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Håller med, riktigt störande är det att byråkrati kan stoppa ngt som såg ut att bli förbaskat kul då vi ville (fortfarande vill) att en normal kille eller tjej skall vinna denna best!! :huvet

Men nu har allting löst sig och vi kör på så hårt det bara går (kommer en annons i en film som släpps worldwide i februari mm) för att en vinnare skall koras senast den sista mars, en vinnare som självklart dras av tidningen MotorCycleNews så att inte grannen vinner!!:tummenupp

Men för dom som vill så är det bara att returnera sina lotter till oss samt kontouppgifter så får dom sina pengar tillbaka med vändande post:

Swedish Racing Group
Box 4287
102 66 Stockholm
Så får dom tillbaka sina pengar!!:tummenupp

Totalt antal Svenska lottköpare:
*Petter B...1 lotter!!
*Daniel A...1 lott!!
*Magnus H...1 lott!!
*Christer A...1 lott!!
*Jens G...1 lott!!
*Christer L...2 lotter!!
*Christer J...1 lott!!
*Timo P...4 lotter!!
*Andreas S...1 lott!!
*Tommy B...10 lotter!!
*Maciej K...1 lott!!
*Petri A...1 lott!!

TOTALT 25 LOTTER SÅLDA I SVERIGE!!

Ber om ursäkt för att denna underbara tråd besudlas med detta ämne!! :krama



Vore skitkul att tjäna "312500kr" om det var så!! :rolleyes:

Men nu är det så att denna motorcykel kostat klart mer att bygga, sen tillkommer det faktum att det skall betalas diverse småkostnader, frakt av mc till vinnaren oavsett vilket land han/hon bor i, moms samt inte minst skatt på dessa pengar varför det vart enklare att sälja raketen till Engelsmannen som bjöd 25000£ rakt av (ca: 300000kr som hade vart helt skattefritt då den då fortfarande var privatägd), dock inte lika kul som att se vinnarens leende när allt detta är klart!!:krama

Låter jättebra detta! Men det har inte varit lätt för oss att få någon som helst info om vad som pågår? Kanske därför det skapas lite irritation. Då får vi hoppas att någon lycklig svensk får styra runt på hojen till våren och brumma lite... Sista gången jag inkräktar i din tråd Peter med detta OT...
 

busaturbo

342km/h on ice
Gick med
4 Apr 2009
Ort
svanå herrgård
Hoj
KTM 580-02 motard
Ber om ursäkt för att denna underbara tråd besudlas med detta ämne!! :krama



Inte gör det mig nåt.:D
Härligt att det löser sig för alla,tror själv att jag ska köpa mig ett par lotter :) då kanske jag får orginalet..:D:D:D:D
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top