Fett!
Hänt nåt?
Nja, inte så mycket har hänt. Jag är iofs hemma, men jag är sängliggande pga feber och en massa annat skit. Kämpigt att ta sig till garaget då, trots att det bara är en trappa ner Men jag har iallafall hunnit med att gjuta en bula i höger sidokåpa till tryckröret, bilder kommer sen. Hade jag inte gjort en bula där så hade hojen blivit lite för bred. Gjorde en bula i kåpan för oljeslangen från motor till turbo också. Så tight är det... En hållare till mina nya framlampor byggde jag lite snabbt i glasfiber, och den ska gjutas fast i kåpan så fort jag är frisk igen. Bilder kommer när jag varit i garaget igen! (Håller på att laga en glasfiberbakdel till en polares hoj också. Fan vad mycket jag hunnit med ändå )
Ser fram emot bilderna!
Ja, för att vara sjuk har du åstadkommit en hel del!
Så grymt roligt att se/läsa!
Missat uppdateringen, men det är verkligen kul att följa dina experiment.Gränsen mellan geni och galenskap är hårfin, kolla aldrig hur långt ifrån den du befinner dig!
(Du lär ju vara bortom räddning och någon sjukdomsinsikt är inte önskvärd).
Hehe, ja, kanske därför jag blev sjuk. För mycket att göra...
Heh, kan vara så... Jaja, se nu till att krya på dig och bygg sen vidare så att vi får se vart projektet tar vägen!
Tackar, jag ska försöka krya på mig Snart dags att ta en sådan där snaps från apoteket som smakar skit och sedan är det sängen som hägrar igen. Tar nya tag om några dagar! Men jag tror att det kan bli ganska bra, det här bygget
Kommer nog se grymt bra ut med pipan på det sättet
Men svetsa? Du har ju tejpat så fint!
Skämt åsido. Hur ska du lösa det med dämpare vid besiktning?
Jag älskar verkligen ditt arbete. Mäktigt att du gör allt själv. Hojen var skitläcker innan och kommer bli ännu läckrare nu med dessa kåpor och den bakdelen.
Dock förstår jag inte varför du ska ha så mycket effekt hehe. Finns nog inget chassie i värden på två hjul som kan utnyttja 300whp eller vad du nu kommer plocka ut ur maskinen. 200 whp hade jag förstått, men 300 på på slangen är hemskt!
Dock gillar jag hojen enormt mycket. Fortsätt i samma anda
Btw, hur håller kedjan?
Härligt att se!
Kul när man varit borta ett tag och får läsa ikapp i alla byggtrådar
Hur mycket har du mellan avgasrör och kåpa? Är ju perfekt om du kan testa om avgasbandage är isolering nog så vet jag inför min uppstart då jag är i ganska indentisk sits hehe...
Sen, iaf då man leder in wg i avgasröret så bör man ju ha en slidkoppling så att rören kan expandera olika mkt, frågan är då hur det är med att skruva fast avgassystemet stumt, spänningar när det blir varmt?
Vill också ha turbo
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |